Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal
Jegyzője
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal
Pénzügyi Iroda
pénzügyi irodavezető
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1096 Budapest, Lenhossék utca 24-28.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- a költségvetési szerv gazdasági vezetője
- vezeti és ellenőrzi a gazdasági szervezetet,
- felelős az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII.31.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: Ávr.) számára meghatározott feladatok ellátásáért,
- a költségvetési szerv más szervezeti egységéhez beosztott, továbbá a költségvetési szervhez rendelt más költségvetési szerv alkalmazásában álló, a tervezéssel, gazdálkodással, finanszírozással, adatszolgáltatással és beszámolással kapcsolatos feladatok ellátásáért felelős személynek iránymutatást ad.
Továbbá a pénzügyi irodavezető feladata:
- szervezi, irányítja és ellenőrzi a Pénzügyi Iroda munkáját,
- gondoskodik az irodán belül a költségvetési és számviteli feladatok összehangolt működéséről,
- ellátja az érvényesítési és pénzügyi ellenjegyzési feladatokat,
- részt vesz a képviselő-testületi és bizottsági üléseken a feladatköréhez tartozó napirendek tárgyalásán,
- előkészíti az éves költségvetési rendeletet, a költségvetés módosítására vonatkozó rendelettervezeteket,
- elkészíti a költségvetés végrehajtásáról szóló beszámolót és az éves zárszámadási rendelettervezetet,
- megszervezeti, koordinálja és ellenőrzi a költségvetést előkészítő tervezési munkát az önkormányzati költségvetési intézmények és a polgármesteri hivatal között,
- folyamatosan kapcsolatot tart a hivatalon belüli szervezeti egységekkel és az önkormányzati költségvetési szervekkel,
- gondoskodik az államháztartás számára jogszabályokban előírt adatszolgáltatási és beszámolási kötelezettség (költségvetés, havi és éves beszámoló) határidőben történő teljesítéséről, a normatív költségvetési hozzájárulások elszámolásáról, a költségvetési szervek folyamatos pénzellátásáról,
- gondoskodik a számviteli politika aktualizálásáról,
- gondoskodik a polgármesteri hivatal gazdálkodásának pénzügyi számviteli lebonyolításáról, az önkormányzati költségvetési előirányzatok nyilvántartásának folyamatos vezetéséről,
- közreműködik a költségvetéshez kapcsolódó rendelet-tervezetek és képviselő-testületi előterjesztések előkészítésében.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata Képviselő-testületének a közszolgálati tisztviselők juttatásainak és közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről szóló 24/2012. (VI.12.) önkormányzati rendelete, valamint a Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal Közszolgálati szabályzata az irányadó.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- felsőoktatásban szerzett:
gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú,
és e mellett
okleveles könyvvizsgálói vagy államháztartási mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy az engedélyezés szempontjából ezzel egyenértékű szakképesítéssel, vagy
gazdasági vezetői, belső ellenőri, érvényesítői, pénzügyi ellenjegyzői – 2012. január 1. előtt az Áht szerinti ellenjegyzői – vagy a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (a továbbiakban: Szt.) 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatok ellátásban költségvetési szervnél szerzett legalább öt éves igazolt szakmai gyakorlattal, valamint mérlegképes könyvelői szakképesítéssel vagy a felsőoktatásban szervezett gazdasági szakképzettséggel kell rendelkeznie,
- szerepelnie kell az Szt. 151. § (3) bekezdése szerinti nyilvántartásban, és rendelkeznie kell a tevékenység ellátására jogosító engedéllyel, kivéve ha az Szt. 150. § (1) és (2) bekezdése szerinti feladatokat ellátó, a gazdasági vezető irányítása alatt álló alkalmazottak közül legalább egy rendelkezik az (1) bekezdés szerinti szakképesítéssel, szerepel az Szt. 151. § (3) bekezdése szerinti nyilvántartásban és rendelkezik a tevékenység ellátásra jogosító engedéllyel.
- közigazgatási szakvizsga,
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
Elvárt kompetenciák:
- Vezetői képesség, kiváló szervezőkészség,
- kiváló szintű kommunikációs készség szóban és írásban,
- rendszerszemlélet, pontosság,
- szervezőkészség,
Előnyt jelentő kompetenciák:
- ASP rendszer ismerete,
- CT-ECOSTAT gazdasági és gazdálkodási rendszer ismerete,
- Word és Excel középfokú ismerete és gyakorlati alkalmazása.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti részletes önéletrajz,
- az iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy hiteles másolat, amely igazolja, hogy büntetlen előéletű, továbbá nem áll a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti bűntető eljárás, foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyagban szereplő személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítését,
- nyilatkozat a 6 hónap próbaidő vállalásáról.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. június 15.
A pályázati kiírással és a munkáltatóval kapcsolatosan további információt Baloghné dr. Nagy Edit címzetes főjegyző nyújt, a 215-1752-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton Baloghné dr. Nagy Edit címzetes főjegyző részére a jegyzo@ferencvaros.hu e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Személyes meghallgatást követően a jegyző, mint Munkáltató dönt, a polgármester egyetértésével.
A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kikötésére kerül sor.
A pályázat elbírálásának határideje:
A pályázat benyújtásának határidejét követő 30 napon belül.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.ferencvaros.hu – 2020. május 25.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ferencvaros.hu honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2020. május 25.