Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal

Címzetes Főjegyzője

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45.§ (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal     

belső kontroll koordinátor

munkakörre.

 

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

1092 Budapest, Bakáts u. 8.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkör:

A 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1. pont „Belső ellenőrzési feladatkör”

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A belső kontroll koordinátor a Bkr. 7. § (4) bekezdése alapján az integrált kockázatkezelési rendszer koordinálására kijelölt szervezeti felelős, akinek főbb feladatai:

  • a Polgármesteri Hivatal, az Önkormányzat belső kontrollrendszerének működtetésével kapcsolatos feladatok koordinálása és részfeladatok ellátásában való közreműködés,
  • biztosítja a szervezeti egységek bevonását és támogatja a szervezet vezetőjét a kontrollrendszer megfelelő kialakításában és működtetésében,
  • az operatív kontrolltevékenységek elvégzése, monitoring tevékenység, szabályzatok, intézkedési tervek elkészítésében közreműködés és koordinációs feladatok ellátása,
  • a folyamatok feltérképezésének koordinációja;
  • a folyamattérkép és folyamatleírások mentén előkészíti a kockázatok felmérését,
  • javaslatot tesz a folyamatok fejlesztésére;
  • előkészíti a Kockázatkezelési szabályzatot;
  • közreműködik az integrált kockázati leltárt kialakításában (risk inventory),
  • az azonosított kockázatok csoportosítása, rendszerezése, az azonosított kockázatok alapján a kockázati tényezők meghatározása;
  • a meghatározott kockázati tényezők alapján közreműködik a kockázatértékelés alapját képező kockázati kritérium mátrix elkészítésében;
  • azonosítja az egyes folyamat kockázatait, elkészíti a kockázatok értékelését, javaslatot tesz a kockázatviselési tűréshatárra, szükség esetén javaslattétel azok módosítására;
  • felülvizsgálja az előző évi integrált kockázatkezelési intézkedési tervek hatékonyságát, megvalósulását,
  • javaslatokat tesz a szervezeti kultúra fejlesztésére vonatkozóan;
  • közreműködik a szervezeti struktúra kialakításában, javaslatokat tesz azok fejlesztésére;

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény és egyéb juttatások megállapítására a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.), valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata és a közszolgálati tisztviselők juttatásairól szóló önkormányzati rendelet rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Felsőfokú végzettség:
  • a) alap-, mester- vagy doktori képzésben szerzett jogász, közgazdász, okleveles közgazdász, gazdaságinformatikus, informatikus közgazdász, igazgatásszervező, közigazgatás-szervező, okleveles közigazgatási szakértő, okleveles közigazgatási menedzser végzettséggel vagy olyan főiskolai, egyetemi vagy annál magasabb végzettséggel, amely a könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásba vételéről szóló kormányrendelet szerinti nyilvántartásba vételt lehetővé teszi, vagy
  • b) gazdasági mérnöki, gazdasági agrármérnöki vagy műszaki menedzseri szakképzettséggel, vagy
  • c) az a) és b) pontba nem tartozó felsőfokú iskolai végzettséggel és
  • ca) okleveles pénzügyi revizori,
  • cb) pénzügyi-számviteli ügyintézői,
  • cc) pénzügyi-számviteli szakellenőri,
  • cd) ellenőrzési szakelőadói,
  • ce) okleveles könyvvizsgálói,
  • cf) költségvetési ellenőri,
  • cg) mérlegképes könyvelői,
  • ch) a Belső Ellenőrök Nemzetközi Szervezetének okleveles belső ellenőri (CIA),
  • ci) az Information Systems Audit and Control Association (ISACA) Nemzetközi Szervezetének okleveles informatikai rendszerellenőri (CISA),
  • cj) közigazgatási gazdálkodási és ellenőrzési szakértői,
  • ck) felsőfokú költségvetési,
  • cl) felsőfokú államháztartási,
  • cm) államháztartási gazdálkodási és ellenőrzési,
  • cn) államháztartási ügyintézői,
  • co) elektronikus információbiztonsági vezetői,
  • cp) integritás tanácsadói vagy
  • cq) vezetés és gazdálkodás a közszolgálatban
  • szakképesítéssel, és
  • az a) és c) pont szerinti esetben legalább két éves, a b) pont szerinti esetben legalább öt éves ellenőrzési vagy a szakmai végzettségének megfelelő vagy az adott költségvetési szerv, illetve gazdasági társaság tevékenységi körébe tartozó területen szerzett szakmai gyakorlat
  • eredményes pályázat esetén a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásának vállalása
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek (irodai alkalmazások)

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • közigazgatási szakvizsga
  • közigazgatásban, hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • szakmai önéletrajz a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti adattartalommal
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvvizsgát igazoló okiratok másolata;
  • 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § (1) bekezdése alapján, vagy annak igénylését igazoló dokumentum másolata
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához, a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik
  • A pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához hozzájárul
  • A pályázó nyilatkozata, hogy nem áll fenn vele szemben a Kttv. 84. § (1) bekezdése és 85. §-a szerint összeférhetetlenség nem áll fenn vele szemben

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázat elbírálása után azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. július 15.

A pályázatok benyújtásának módja:

Postai úton, a pályázatnak a Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (1092 Budapest, Bakáts tér 14.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: II/57-2/2022 valamint a munkakör megnevezését: belső kontroll koordinátor

vagy

Elektronikus úton Baloghné Dr. Nagy Edit címzetes főjegyző részére a jegyzo@ferencvaros.hu E-mail címre

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázatokat Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal Címzetes Főjegyzője bírálja el. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvántartásának jogát fenntartja. A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kikötésére kerül sor.

A pályázat elbírálásának határideje: 2022. július 22.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: www.kozigallas.hu – 2022. 06.10.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: www.ferencvaros.hu