Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal
Címzetes Főjegyzője
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45.§ (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal
belső kontroll koordinátor
munkakörre.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1092 Budapest, Bakáts u. 8.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkör:
A 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 1. pont „Belső ellenőrzési feladatkör”
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A belső kontroll koordinátor a Bkr. 7. § (4) bekezdése alapján az integrált kockázatkezelési rendszer koordinálására kijelölt szervezeti felelős, akinek főbb feladatai:
- a Polgármesteri Hivatal, az Önkormányzat belső kontrollrendszerének működtetésével kapcsolatos feladatok koordinálása és részfeladatok ellátásában való közreműködés,
- biztosítja a szervezeti egységek bevonását és támogatja a szervezet vezetőjét a kontrollrendszer megfelelő kialakításában és működtetésében,
- az operatív kontrolltevékenységek elvégzése, monitoring tevékenység, szabályzatok, intézkedési tervek elkészítésében közreműködés és koordinációs feladatok ellátása,
- a folyamatok feltérképezésének koordinációja;
- a folyamattérkép és folyamatleírások mentén előkészíti a kockázatok felmérését,
- javaslatot tesz a folyamatok fejlesztésére;
- előkészíti a Kockázatkezelési szabályzatot;
- közreműködik az integrált kockázati leltárt kialakításában (risk inventory),
- az azonosított kockázatok csoportosítása, rendszerezése, az azonosított kockázatok alapján a kockázati tényezők meghatározása;
- a meghatározott kockázati tényezők alapján közreműködik a kockázatértékelés alapját képező kockázati kritérium mátrix elkészítésében;
- azonosítja az egyes folyamat kockázatait, elkészíti a kockázatok értékelését, javaslatot tesz a kockázatviselési tűréshatárra, szükség esetén javaslattétel azok módosítására;
- felülvizsgálja az előző évi integrált kockázatkezelési intézkedési tervek hatékonyságát, megvalósulását,
- javaslatokat tesz a szervezeti kultúra fejlesztésére vonatkozóan;
- közreműködik a szervezeti struktúra kialakításában, javaslatokat tesz azok fejlesztésére;
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény és egyéb juttatások megállapítására a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.), valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata és a közszolgálati tisztviselők juttatásairól szóló önkormányzati rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Felsőfokú végzettség:
- a) alap-, mester- vagy doktori képzésben szerzett jogász, közgazdász, okleveles közgazdász, gazdaságinformatikus, informatikus közgazdász, igazgatásszervező, közigazgatás-szervező, okleveles közigazgatási szakértő, okleveles közigazgatási menedzser végzettséggel vagy olyan főiskolai, egyetemi vagy annál magasabb végzettséggel, amely a könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásba vételéről szóló kormányrendelet szerinti nyilvántartásba vételt lehetővé teszi, vagy
- b) gazdasági mérnöki, gazdasági agrármérnöki vagy műszaki menedzseri szakképzettséggel, vagy
- c) az a) és b) pontba nem tartozó felsőfokú iskolai végzettséggel és
- ca) okleveles pénzügyi revizori,
- cb) pénzügyi-számviteli ügyintézői,
- cc) pénzügyi-számviteli szakellenőri,
- cd) ellenőrzési szakelőadói,
- ce) okleveles könyvvizsgálói,
- cf) költségvetési ellenőri,
- cg) mérlegképes könyvelői,
- ch) a Belső Ellenőrök Nemzetközi Szervezetének okleveles belső ellenőri (CIA),
- ci) az Information Systems Audit and Control Association (ISACA) Nemzetközi Szervezetének okleveles informatikai rendszerellenőri (CISA),
- cj) közigazgatási gazdálkodási és ellenőrzési szakértői,
- ck) felsőfokú költségvetési,
- cl) felsőfokú államháztartási,
- cm) államháztartási gazdálkodási és ellenőrzési,
- cn) államháztartási ügyintézői,
- co) elektronikus információbiztonsági vezetői,
- cp) integritás tanácsadói vagy
- cq) vezetés és gazdálkodás a közszolgálatban
- szakképesítéssel, és
- az a) és c) pont szerinti esetben legalább két éves, a b) pont szerinti esetben legalább öt éves ellenőrzési vagy a szakmai végzettségének megfelelő vagy az adott költségvetési szerv, illetve gazdasági társaság tevékenységi körébe tartozó területen szerzett szakmai gyakorlat
- eredményes pályázat esetén a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásának vállalása
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek (irodai alkalmazások)
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási szakvizsga
- közigazgatásban, hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- szakmai önéletrajz a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti adattartalommal
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvvizsgát igazoló okiratok másolata;
- 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § (1) bekezdése alapján, vagy annak igénylését igazoló dokumentum másolata
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához, a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához hozzájárul
- A pályázó nyilatkozata, hogy nem áll fenn vele szemben a Kttv. 84. § (1) bekezdése és 85. §-a szerint összeférhetetlenség nem áll fenn vele szemben
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázat elbírálása után azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. július 15.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (1092 Budapest, Bakáts tér 14.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: II/57-2/2022 valamint a munkakör megnevezését: belső kontroll koordinátor
vagy
Elektronikus úton Baloghné Dr. Nagy Edit címzetes főjegyző részére a jegyzo@ferencvaros.hu E-mail címre
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokat Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal Címzetes Főjegyzője bírálja el. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvántartásának jogát fenntartja. A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kikötésére kerül sor.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. július 22.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: www.kozigallas.hu – 2022. 06.10.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: www.ferencvaros.hu