Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal
Jegyzője
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45.§ (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Pénzügyi irodavezető-helyettes
munkakörre.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre, 5 év-ig szól.
A munkavégzés helye:
1092 Budapest, Lenhossék u. 24-28.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkör:
- melléklet, 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör
Ellátandó feladatok:
- A Pénzügyi Irodavezető távolléte esetén általános helyettesítési feladatokat lát el.
- Az Irodavezető távollétében vagy akadályoztatása esetén pénzügyi ellenjegyzői, érvényesítési jogkört gyakorol a vonatkozó polgármesteri és jegyzői intézkedésben szabályozottak szerint.
- Részt vesz az éves költségvetés, a költségvetés módosítások, beszámolók készítésével összefüggő folyamatokban, valamint a Pénzügyi Irodát érintő Képviselő-testületi előterjesztések elkészítésében.
- Figyelemmel kíséri a Bizottságok és a Képviselő-testület költségvetést érintő határozatait, a Pénzügyi Irodát érintő lejárt bizottsági, testületi válaszadásokat.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Pénzügyi és számviteli feladatkör.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény és egyéb juttatások megállapítására a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.), valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata és a közszolgálati tisztviselők juttatásairól szóló önkormányzati rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet 1. melléklet, 19. Pénzügyi és számviteli feladatkörben meghatározott szakképzettség I. besorolásban: Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés
- eredményes pályázat esetén a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásának vállalása
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek (irodai alkalmazások)
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- CT-EcostAT program ismerete
- Vezetői gyakorlat
- Jó kommunikációs képesség
- közigazgatásban, hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
- közigazgatási szakvizsga
- államháztartási szakon megszerzett mérlegképes könyvelői szakképesítés
- mérlegképes könyvelői igazolvány
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- szakmai önéletrajz a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti adattartalommal
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvvizsgát igazoló okiratok másolata;
- 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § (1) bekezdése alapján, vagy annak igénylését igazoló dokumentum másolata
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához, a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához hozzájárul a pályázat elnyerése esetében,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy alkalmazása esetén a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 84. § (1) bekezdése és 85. §-a szerint összeférhetetlenség nem áll fenn vele szemben
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. november 15.
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (1096 Budapest, Lenhossék utca 24-28.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: HP/30722/2020/XXV, valamint a munkakör megnevezését: Pénzügyi irodavezető-helyettes
vagy
Elektronikus úton Romhányi Ildikó irodavezető részére a romhanyi@ferencvaros.hu E-mail címre.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokat Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal Jegyzője bírálja el. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvántartásának jogát fenntartja. A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kikötésére kerül sor.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. november 30.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
www.kozigallas.gov.hu
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: