Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal
Jegyzője
a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45.§ (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Pénzügyi Iroda
költségvetési ügyintéző
munkakörének betöltésére
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1096 Budapest, Lenhossék u. 24-28.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
- sz. melléklet 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör az I. besorolási osztályban
Ellátandó feladatok:
- Költségvetés teljesítésével kapcsolatos kiadásokra vonatkozó szerződések, rendelések kötelezettségvállalást megelőzően, pénzügyi fedezet meglétének ellenőrzése
- Szerződések, rendelések rögzítése, keretre osztása a CT-EcoStat integrált pénzügyi rendszerben
- Pénzügyi feldolgozást követően, utalványozást megelőzően a kifizetések rögzítése a szerződésekhez, rendelésekhez
- Az éves zárszámadási rendelethez kapcsolódó Képviselői-előterjesztés elkészítésében részvétel
- Költségvetés módosításokkal kapcsolatos feladatok ellátásban részvétel
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Költségvetési tevékenységek ellátása
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a ”Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata és a közszolgálati tisztviselők juttatásairól szóló önkormányzati rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság;
- Cselekvőképesség
- Büntetlen előélet;
- Főiskola, a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. sz. melléklet 19. pontjában az I. besorolási osztályhoz meghatározott felsőoktatásban szerzett iskolai végzettség és szakképzettség;
- Pénzügyi-költségvetési területen szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat;
- Felhasználó szintű MS Office (irodai alkalmazások).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Felsőfokú iskolai végzettség, mérlegképes könyvelői végzettség
- 4/2013. (I.11.) Korm. rendeletnek megfelelő államháztartási számvitelben szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
- CT-ECOSTAT integrált pénzügyi rendszerben szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
Elvárt kompetenciák:
- Együttműködés, kapcsolatteremtő készség,
- Megbízhatóság, precizitás, pontosság,
- Nagy munkabírás
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1.sz. melléklete szerint részletes szakmai önéletrajz, a pályázó eddigi munkahelyeinek, munkaköreinek és szakmai tevékenységének ismertetésével;
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvvizsgát igazoló okiratok másolata;
- 90 napnál nem régebbi, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42. § (4) bekezdés a) és b) pontjában meghatározott feltételeknek megfelelő hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. július 3.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Romhányi Ildikó irodavezető-helyettes nyújt a 215-1077/365-os telefonszámon.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton ktgvetes@ferencvaros.hu e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokat Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal Jegyzője bírálja el legkésőbb a pályázat benyújtására előírt határidőt követő 15 napon belül. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kikötésére kerül sor.
A pályázat elbírálásának határidője: 2020. július 18.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: www.kozigallas.hu -2020. június 19.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ferencvaros.hu honlapon szerezhet