Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal
Jegyzője
a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45.§ (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Közterület-felügyeleti Iroda
Ügyintéző
munkakörének betöltésére
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1092 Budapest, Ferenc körút 8.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
- Titkársági feladatkör
Ellátandó feladatok:
A Közterület-felügyeleti Iroda Ügyviteli és Adminisztrációs Csoportjának feladatkörébe tartozó ügyekben való feladatellátás. Kiemelten a közterület-felügyelők által megtett intézkedések feldolgozása, az intézkedésekhez kapcsolódó ügyintézések (pl: hatóságok részére átiratok készítése, ügyfelek beadványainak ügyintézése). Az Iroda iratanyagainak rendszerezése, irattárba történő helyezéséhez szükséges ügyviteli feladatok elvégzése.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Adminisztratív feladatok ellátása
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a ”Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata és a közszolgálati tisztviselők juttatásairól szóló önkormányzati rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Legalább középfokú végzettség (érettségi)
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- B kategóriás vezetői engedély
Elvárt kompetenciák:
- Jó kommunikációs és fogalmazási készség
- Nagy munkabírás
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- 90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy arra vonatkozó igazolás, hogy a pályázat benyújtásáig a pályázó azt kérelmezte
- A közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes fényképes, szakmai önéletrajz
- Motivációs levél
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázó nem áll cselekvőképességet kizáró, részlegesen vagy teljesen korlátozó gondnokság hatálya alatt
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2022. január 03.
A munkakör betölthetőségének időpontja: 2021. november 30.
A pályázati kiírással kapcsolatban információt nyújt Kincses Ildikó csoportvezető a +3670/3750577-es telefonszámon.
A pályázat benyújtásának módja:
- Postai úton: A Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal Közterület-felügyeleti Iroda postacímére történő megküldéssel (1092 Budapest, Ferenc krt. 8.)
- Elektronikusan a kozter@ferencvaros.hu email címre történő megküldéssel.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázat benyújtásának kizárólagos feltétele az előírt pályázati feltételeknek való megfelelés. Az előzetes bírálat a szakmai önéletrajz és a végzettség alapján történik. A megadottól eltérő módon benyújtott pályázat annak automatikus figyelmen kívül hagyását eredményezi. Erkölcsi bizonyítvány hiányában csatolni kell a kérelmezés postai feladóvevényét. A pályázatokról előkészítő bizottság által felállított rangsor figyelembevételével a kinevezési jogkör gyakorlója dönt. A pályázók az eredményről legkésőbb a pályázat elbírálását követő 8 napon belül írásban tájékoztatást kapnak. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. december 06.