Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal
Jegyzője
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal
Belső Ellenőrzési Csoport
belső ellenőrzési vezető
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1096 Budapest, Lenhossék utca 24-28.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- a belső ellenőrzési kézikönyv elkészítése;
- a kockázatelemzéssel alátámasztott stratégiai és éves ellenőrzési tervek összeállítása, a költségvetési szerv vezetőjének – helyi önkormányzatok esetén képviselő-testület – jóváhagyása után a tervek végrehajtása, valamint azok megvalósításának nyomon követése;
- a belső ellenőrzési tevékenység megszervezése, az ellenőrzések végrehajtásának irányítása;
- az ellenőrzések összehangolása;
- ha az ellenőrzés során büntető-, szabálysértési, kártérítési, illetve fegyelmi eljárás megindítására okot adó cselekmény, mulasztás vagy hiányosság gyanúja merül fel, a költségvetési szerv vezetőjének, illetve a költségvetési szerv vezetőjének érintettsége esetén az irányító szerv vezetőjének a haladéktalan tájékoztatása és javaslattétel a megfelelő eljárások megindítására;
- a lezárt ellenőrzési jelentés, illetve annak kivonatának a költségvetési szerv vezetője számára történő megküldése a 43. § (4) bekezdésének megfelelően;
- az éves ellenőrzési jelentés, illetve az összefoglaló éves ellenőrzési jelentés 48. §-ban foglaltak szerinti összeállítása.
Továbbá a belső ellenőrzési vezető köteles:
- gondoskodni arról, hogy érvényesüljenek az államháztartásért felelős miniszter által közzétett módszertani útmutatók;
- gondoskodni a belső ellenőrzések nyilvántartásáról, a költségvetési szerv vezetőjének döntésétől függően a külső ellenőrzések nyilvántartásáról, valamint az ellenőrzési dokumentumok megőrzéséről, illetve a dokumentumok és az adatok biztonságos tárolásáról;
- biztosítani a belső ellenőrök szakmai továbbképzését, ennek érdekében – a költségvetési szerv vezetője által jóváhagyott – éves képzési tervet készíteni és gondoskodni annak megvalósításáról;
- a költségvetési szerv vezetőjét az éves ellenőrzési terv megvalósításáról, és az attól való eltérésekről tájékoztatni;
- kialakítani és működtetni a költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzésről szóló 370/2011. (XII.31.) Korm. rend. 50. §-ában meghatározott nyilvántartást;
- a belső ellenőrzési tevékenység során kezelt adatokat illetően betartani az adatvédelmi és minősített adatok védelmére vonatkozó előírásokat, valamint gondoskodni arról, hogy a belső ellenőrzést végzők tevékenységüket ezek figyelembevételével végezzék.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata Képviselő-testületének a közszolgálati tisztviselők juttatásainak és közszolgálati jogviszonyának egyes kérdéseiről szóló 24/2012. (VI.12.) önkormányzati rendelete, valamint a Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal Közszolgálati szabályzata az irányadó.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- a) alap-, mester- vagy doktori képzésben szerzett jogász, közgazdász, okleveles közgazdász, gazdaságinformatikus, informatikus közgazdász, igazgatásszervező, közigazgatás-szervező, okleveles közigazgatási szakértő, okleveles közigazgatási menedzser végzettséggel vagy olyan főiskolai, egyetemi vagy annál magasabb végzettséggel, amely a könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásba vételéről szóló kormányrendelet szerinti nyilvántartásba vételt lehetővé teszi, vagy
- b) gazdasági mérnöki, gazdasági agrármérnöki vagy műszaki menedzseri szakképzettséggel, vagy
- c) az a) és b) pontba nem tartozó felsőfokú iskolai végzettséggel és
- ca) okleveles pénzügyi revizori,
- cb) pénzügyi-számviteli ügyintézői,
- cc) pénzügyi-számviteli szakellenőri,
- cd) ellenőrzési szakelőadói,
- ce) okleveles könyvvizsgálói,
- cf) költségvetési ellenőri,
- cg) mérlegképes könyvelői,
- ch) a Belső Ellenőrök Nemzetközi Szervezetének okleveles belső ellenőri (CIA),
- ci) az Information Systems Audit and Control Association (ISACA) Nemzetközi Szervezetének okleveles informatikai rendszerellenőri (CISA),
- cj) közigazgatási gazdálkodási és ellenőrzési szakértői,
- ck) felsőfokú költségvetési,
- cl) felsőfokú államháztartási,
- cm) államháztartási gazdálkodási és ellenőrzési,
- cn) államháztartási ügyintézői,
- co) elektronikus információbiztonsági vezetői,
- cp) integritás tanácsadói vagy
- cq) vezetés és gazdálkodás a közszolgálatban
szakképesítéssel, és
legalább öt éves ellenőrzési vagy a szakmai végzettségének megfelelő vagy az adott költségvetési szerv, illetve gazdasági társaság tevékenységi körébe tartozó területen szerzett szakmai gyakorlat
- közigazgatási szakvizsga,
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
Elvárt kompetenciák:
- Vezetői képesség, kiváló szervezőkészség,
- kiváló szintű kommunikációs készség szóban és írásban,
- rendszerszemlélet, pontosság,
- szervezőkészség,
Előnyt jelentő kompetenciák:
- ASP rendszer ismerete
- Államháztartási mérlegképes könyvelői képesítés és regisztráció,
- Word és Excel középfokú ismerete és gyakorlati alkalmazása.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti részletes önéletrajz,
- az iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány vagy hiteles másolat, amely igazolja, hogy büntetlen előéletű, továbbá nem áll a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti bűntető eljárás, foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyagban szereplő személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítését,
- nyilatkozat a 6 hónap próbaidő vállalásáról.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. május 11.
A pályázati kiírással és a munkáltatóval kapcsolatosan további információt Apollónia Aranka irodavezető nyújt, a 215-1077/250 telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
Elektronikus úton Apollónia Aranka irodavezető részére a palyazat.belsoellenorzesivezeto@ferencvaros.hu e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Személyes meghallgatást követően a jegyző, mint Munkáltató dönt, a polgármesterrel egyetértésével.
A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kikötésére kerül sor.
A pályázat elbírálásának határideje:
A pályázat benyújtásának határidejét követő 30 napon belül.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- www.ferencvaros.hu – 2020. április 9.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ferencvaros.hu honlapon szerezhet.
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2020. április 9.