Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal
Címzetes Főjegyzője
a „Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45.§ (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Pénzügyi Iroda
tárgyi eszköz nyilvántartó
munkakörének betöltésére
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1096 Budapest, Lenhossék u. 24-28.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
- sz. melléklet 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör az I. besorolási osztályban
Ellátandó feladatok:
- Kis és nagy értékű tárgyi eszközök CT-EcoSTAT integrált pénzügyi rendszerbe való rögzítése,
- Készlet modul teljes körű vezetése az Önkormányzati, Polgármesteri Hivatali, a és a 9 Nemzetiségi Önkormányzati adatbázisokban.
- Naprakész analitikus nyilvántartás vezetése a tárgyi eszköz és a készlet modulokban. Az eszközök bevételezése szerződés szerinti teljesítés alapján.
- Eszközökben való csökkenések nyilvántartásból való kivezetése bizonylatok alapján.
- Értékben és mennyiségben történő változások feladása, a főkönyv felé, negyedévenkénti egyeztetés a főkönyvi könyveléssel.
- Valamennyi adatbázisban a selejtezések előkészítése, jegyzőkönyvek elkészítése, selejtezett tárgyi eszközök kivezetése az analitikai nyilvántartásból.
- A belső szabályzat szerint valamennyi vagyon, gép, berendezés leltározásának előkészítése, leltárban való aktív közreműködés, a leltárkiértékelés határidő szerinti elvégzése. Leltártöbbletek és a hiányok analitikai rögzítése, tárgyi eszközökre vonatkozó mérleganalitika elkészítése.
- Év végi zárásnál a leltáradatok egyeztetése a mérleg adataival.
- Negyedéves és éves statisztikai jelentések elkészítésében való közreműködés.
- Közreműködés adatszolgáltatások, kimutatások, jelentések, nyilvántartások elkészítésében,
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Számviteli feladatok ellátása
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a ”Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata és a közszolgálati tisztviselők juttatásairól szóló önkormányzati rendelet rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság;
- Cselekvőképesség
- Büntetlen előélet;
- Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés;
- Felhasználó szintű MS Office (irodai alkalmazások)
- eredményes pályázat esetén a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásának vállalása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- 4/2013. (I.11.) Korm. rendeletnek megfelelő államháztartási tárgyi-eszköz nyilvántartásban szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
- Számviteli területen szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat;
- CT-EcoSTAT integrált pénzügyi rendszerben szerzett – Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
- Regisztrált mérlegképes könyvelő
- közigazgatási alapvizsga, szakvizsga
- DMS iktatóprogram ismerete
Elvárt kompetenciák:
- Együttműködés, kapcsolatteremtő készség,
- Megbízhatóság, precizitás, pontosság,
- Nagy munkabírás
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- szakmai önéletrajz a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti adattartalommal
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvvizsgát igazoló okiratok másolata;
- 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42. § (1) bekezdése alapján, vagy annak igénylését igazoló dokumentum másolata
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez, továbbításához, a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához hozzájárul
- A pályázó nyilatkozata, hogy nem áll fenn vele szemben a Kttv. 84. § (1) bekezdése és 85. §-a szerint összeférhetetlenség nem áll fenn vele szemben
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. november 30.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Petrovitsné Fehér Judit pénzügyi irodavezető-helyettes nyújt, a 215-1077/371-es telefonszámon.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton romhanyi@ferencvaros.hu e-mail címen keresztül.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokat Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal Címzetes Főjegyzője bírálja el legkésőbb a pályázat benyújtására előírt határidőt követő 15 napon belül. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A kinevezéskor 6 hónap próbaidő kikötésére kerül sor.
A pályázat elbírálásának határidője: 2022. december 15.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: www.kozigallas.hu – 2022. november 11.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.ferencvaros.hu honlapon szerezhet.