Álláspályázat pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére.

Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal

 

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény alapján

pályázatot hirdet

Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal

Gazdasági Iroda Pénzügyi Csoportján

 

pénzügyi ügyintéző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

Határozatlan időtartamú közszolgálati jogviszony 6 hónapos próbaidővel.

 

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő.

Munkavégzés helye:

1096 Budapest, Lenhossék utca 24-28.

Munkakörébe tartozó feladatok:

A legfontosabb feladatai közé tartozik az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal közüzemi számláinak operatív pénzügyi ügyintézése, a szolgáltató által jóváírt összeg bankszámlára történő megérkezésével kapcsolatos intézkedés, a költségvetési rendeletben a munkakörébe tartozó feladatokra tervezett keretösszegek alakulásának figyelemmel kísérése, szerződések adatainak ellenőrzése és nyilvántartásba vétele.

Illetmény:

Az illetmény megállapítására és az egyéb juttatásokra a közszolgálati tisztségviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 131. §-a, valamint a Közszolgálati Szabályzat az irányadó. A Ferencvárosi Polgármesteri Hivatalban az illetményalap a 2025. évben 83 500 forint.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés,
  • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása,
  • államháztartási területen szerezett pénzügyi tapasztalat.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • egyetemi vagy főiskolai szintű közgazdasági felsőoktatásban szerzett szakképzettség; egyetemi vagy főiskolai szintű végzettség és felsőfokú pénzügyi, számviteli szakképesítés,
  • mérlegképes könyvelői végzettség államháztartási vagy vállalkozási szakon,
  • CT-EcoSTAT, ASP Gazdálkodási szakrendszerek ismerete,
  • DMS One Iratkezelési szakrendszer ismerete,
  • közigazgatási alapvizsga és szakvizsga,
  • felsőfokú végzettség,
  • jó kommunikációs készség.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz,
  • iskolai végzettségeket tanúsító okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata (vagy annak megkéréséről szóló bizonylat), amellyel a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 39. § (1b) és (1c) bekezdésében, valamint az (1) bekezdés c) pontjában meghatározott követelményeknek való megfelelést igazolja.

 

A munkakör betöltésének időpontja: elbírálást követően azonnal

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. augusztus 8.

 

A pályázat benyújtásának módja:

A pályázatot elektronikus úton kell benyújtani az allaspalyazat@ferencvaros.hu email címre.

Kérjük az elektronikus levél tárgyában feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 366-29/2025., valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi ügyintéző

 

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A munkáltató által kiválasztott érvényes pályázatot benyújtókat a munkáltató által kijelölt szakmai bizottság hallgatja meg. A munkáltató a bizottság javaslata figyelembevételével dönt. A határidőn túl beadott pályázatokat érvénytelennek minősítjük. A pályázat csak akkor érvényes, ha a pályázati felhívásban feltüntetett valamennyi formai és tartalmi feltételnek megfelel. A munkáltató fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának a jogát.

A pályázat eredményéről a munkáltató a pályázókat e-mailben értesíti.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. augusztus 29.

 

A pályázati kiírás közzétételének további helye:

https://kozszolgallas.gov.hu

A KÖZSZOLGÁLLÁS publikálási időpontja: 2025. 07. 18.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt Kalmár Beáta irodavezető-helyettes a (+36-1) 215-1077/365-ös melléken és a +36 70 902 2848 telefonszámon nyújt, illetve a www.ferencvaros.hu honlapon szerezhető be.

A Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatója a www.ferencvaros.hu honlapon tekinthető meg.

 

Top