Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény alapján
pályázatot hirdet
Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal
Hatósági Iroda Igazgatási Csoportjánál
hagyatéki ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan időtartamú közszolgálati jogviszony 6 hónapos próbaidővel.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő.
Munkavégzés helye:
1092 Budapest, Bakáts tér 14.
Munkakörébe tartozó feladatok:
A hagyatéki eljárásról szóló 2010. évi XXXVIII. törvény alapján a hagyatéki eljárások jegyzői szakaszának lefolytatása, póthagyatéki eljárások előkészítése, kapcsolattartás a hagyatékban érdekelt felekkel, helyszíni leltár készítése, hagyatéki leltár felvétele és közjegyzők részére továbbítása.
Illetmény:
Az illetmény megállapítására és az egyéb juttatásokra a közszolgálati tisztségviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 131. §-a, valamint a Közszolgálati Szabályzat az irányadó. A Ferencvárosi Polgármesteri Hivatalban az illetményalap a 2025. évben 83.500 forint.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség,
- a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 3.) Korm. rendelet 1. melléklet 14. pont I. besorolási osztálya szerinti felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
közszolgálati jogviszonyban szerzett szakmai tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz,
- motivációs levél,
- iskolai végzettséget tanúsító okiratok másolata,
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata (vagy annak megkéréséről szóló bizonylat), amellyel a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 39. § (1b) és (1c) bekezdésében, valamint az (1) bekezdés c) pontjában meghatározott követelményeknek való megfelelést igazolja.
A munkakör betöltésének időpontja: elbírálást követően azonnal
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. június 6.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot elektronikus úton kell benyújtani az allaspalyazat@ferencvaros.hu email címre. Kérjük az elektronikus levél tárgyában feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: XXV/366-9/2025., valamint a munkakör megnevezését: hagyatéki ügyintéző.
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A munkáltató által kiválasztott érvényes pályázatot benyújtókat a munkáltató által kijelölt szakmai bizottság hallgatja meg. A munkáltató a bizottság javaslata figyelembevételével dönt. A határidőn túl beadott pályázatokat érvénytelennek minősítjük. A pályázat csak akkor érvényes, ha a pályázati felhívásban feltüntetett valamennyi formai és tartalmi feltételnek megfelel. A munkáltató fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának a jogát.
A pályázat eredményéről a munkáltató a pályázókat e-mailben értesíti.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. június 20.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt, az Igazgatási Csoport vezetője, Cseppelyné Gébele Gabriella 06-1-215-1077/401 telefonszámon nyújt, illetve a www.ferencvaros.hu honlapon szerezhető be.
A Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal adatkezelési tájékoztatója a www.ferencvaros.hu honlapon tekinthető meg.