Álláspályázat hagyatéki ügyintéző munkakör betöltésére

Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény alapján

pályázatot hirdet

 

Budapest Főváros IX. kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal

Hatósági Iroda Igazgatási Csoportjánál

 hagyatéki ügyintéző

munkakör betöltésére.

 

 

A közszolgálati jogviszony időtartama:

Határozatlan időtartamú közszolgálati jogviszony 6 hónapos próbaidővel.

 Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő.

Munkavégzés helye:

1092 Budapest, Bakáts tér 14.

Munkakörébe tartozó feladatok:

A hagyatéki eljárásról szóló 2010. évi XXXVIII. törvény alapján a hagyatéki eljárások jegyzői szakaszának lefolytatása, póthagyatéki eljárások előkészítése, kapcsolattartás a hagyatékban érdekelt felekkel, helyszíni leltár készítése, hagyatéki leltár felvétele és közjegyzők részére továbbítása.

Illetmény:

Az illetmény megállapítására és az egyéb juttatásokra a közszolgálati tisztségviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 131. §-a, valamint a Közszolgálati Szabályzat az irányadó. A Ferencvárosi Polgármesteri Hivatalban az illetményalap a 2025. évben 83.500 forint.

 

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség,
  • a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 3.) Korm. rendelet 1. melléklet 14. pont  I. besorolási osztálya szerinti felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

közszolgálati jogviszonyban szerzett szakmai tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti részletes szakmai önéletrajz,
  • motivációs levél,
  • iskolai végzettséget tanúsító okiratok másolata,
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány másolata (vagy annak megkéréséről szóló bizonylat), amellyel a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 39. § (1b) és (1c) bekezdésében, valamint az (1) bekezdés c) pontjában meghatározott követelményeknek való megfelelést igazolja.

 

A munkakör betöltésének időpontja: elbírálást követően azonnal

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. június 6.

 A pályázat benyújtásának módja:

A pályázatot elektronikus úton kell benyújtani az allaspalyazat@ferencvaros.hu email címre. Kérjük az elektronikus levél tárgyában feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: XXV/366-9/2025., valamint a munkakör megnevezését: hagyatéki ügyintéző.

 

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A munkáltató által kiválasztott érvényes pályázatot benyújtókat a munkáltató által kijelölt szakmai bizottság hallgatja meg. A munkáltató a bizottság javaslata figyelembevételével dönt. A határidőn túl beadott pályázatokat érvénytelennek minősítjük. A pályázat csak akkor érvényes, ha a pályázati felhívásban feltüntetett valamennyi formai és tartalmi feltételnek megfelel. A munkáltató fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának a jogát.

A pályázat eredményéről a munkáltató a pályázókat e-mailben értesíti.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2025. június 20.

 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt, az Igazgatási Csoport vezetője, Cseppelyné Gébele Gabriella 06-1-215-1077/401 telefonszámon nyújt, illetve a www.ferencvaros.hu honlapon szerezhető be.

 

A Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal adatkezelési tájékoztatója a www.ferencvaros.hu honlapon tekinthető meg.

 

 

 

Top