AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS
Az Önkormányzat és Polgármesteri Hivatal beszerzéseiről szóló 2/2024. (III.25.) számú polgármesteri és jegyzői együttes intézkedés (továbbiakban Beszerzési szabályzat) II. fejezet 4.3 pontjában szereplő nyílt beszerzési eljárásban ajánlattételre felkért Ajánlattevő részére
- Ajánlatkérő adatai:
Ajánlatkérő: Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal
Ajánlatkérői jogkör gyakorlója: a Beszerzési Szabályzat II. fejezet 4.3 pontja alapján
Baloghné dr. Nagy Edit címzetes főjegyző asszony
Kapcsolattartó:
Jegyzői Kabinet, Informatikai Csoport részéről:
Csendes Sándor csoportvezető
Cím: 1092 Budapest, Bakáts tér 14.
Tel.: 06-1 215-1077/229
Mobil: 06-70-318-4347
E-mail: csendes.sandor@ferencvaros.hu
A beszerzés tárgya:
Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal számára üzleti kategóriájú laptopok beszerzése.
2. A beszerzés tárgyára vonatkozó követelményrendszer
2.1 Ajánlattevő Ajánlatkérő részére az alábbi eszközök leszállítását vállalja:
- 2.1.1 17 darab üzleti kategóriás notebook, az alábbi paraméterekkel:
- Intel© Core™ i5-1335U, 10C (2P + 8E) , P-core 1.3 / 4.6GHz, E-core 0.9 / 3.4GHz,
- Integrated Intel© Iris© Xe Graphics Functions as UHD GraphicsCapable,
- 16″ WUXGA (1920×1200) IPS 300nits Anti-glare
- 16GB, 1xDDR5 Non-ECC memória
- M.2 512GB PCIe NVMe Class 35 Solid State Drive
- Háttérvilágítással ellátott magyar nyelvű billentyűzet
- Alumínium burkolat
- Ethernet, 100/1000M (RJ-45)
- Wi-Fi© 6, 11ax 2×2 + BT5.1
- 1x HDMI© 2.1, up to 4K/60Hz
- 1x Headphone / microphone combo jack (3.5mm)
- 1x SD card reader
- 1x Thunderbolt™ 4 / USB4© 40Gbps (support data transfer, Power Delivery 3.0 and DisplayPort™ 1.4)
- 1x USB 3.2 Gen 1
- 1x USB 3.2 Gen 1 (Always On)
- 1x USB-C© 3.2 Gen 2 (support data transfer, Power Delivery 3.0 and DisplayPort™ 1.4)
- Win 11 Pro Hun
- 2.1.2 17 darab Office Home and Business 2021 Hungarian EuroZone Medialess szoftvercsomag
- 2.1.3 17 darab laptop táska
2.1.1. pontban részletezett laptop méreteihez igazított, vagy szállítására kialakított táska
2.2 A jelenlegi informatikai rendszerhez történő illeszkedés, valamint az információbiztonsági szempontok figyelembevételével két gyártó, a Dell és a Lenovo üzleti felhasználásra szánt termékei preferáltak. Más gyártók termékei eseti elbírálásban részesülnek, de a legalacsonyabb ár sem kizárólagos és egyedüli értékelési szempont.
2.3 Ajánlattevő vállalja, hogy az eszközök szállításának teljesítési határideje a jelen ajánlattételi felhívás mellékletét képező vállalkozási szerződés aláírásától számított legfeljebb 40 munkanap. Ajánlattevő előteljesítésre jogosult;
2.4 Ajánlattevő köteles Ajánlatkérőt a teljesítés idejéről legalább három nappal korábban értesíteni. Az átadás munkaidőben (08.00-16.00 óra között), előzetes egyeztetést követően, átadás-átvételi jegyzőkönyv felvételével történik. Ajánlatkérő az átadás-átvételi jegyzőkönyvbe tett bejegyzéssel értesíti Ajánlattevőt az átvételkor észlelt mennyiségi hiányról vagy egyéb hibáról.
2.5 A 2.1. pontban szereplő eszközöket szállításkor Ajánlatkérő darabszám szerint veszi át. Ajánlatkérő a mennyiségi ellenőrzés még el nem végzett részét, valamint a minőségi vizsgálatot legkésőbb az átvételtől számított nyolc napon belül megkezdi és azt a megvizsgáláshoz szükséges idő alatt folyamatosan elvégzi. Ajánlatkérő az esetlegesen észlelt minőségi hibát annak felfedezése után az Ajánlattevővel írásban haladéktalanul közli;
- 2.5.1. Ajánlattevő vállalja, hogy a telepítendő eszközöket az Ajánlatkérő központi telephelyére szállítja (1092 Budapest, Bakáts tér 14.)
2.6 Ajánlattevő közreműködő igénybevételére jogosult, akinek tevékenységéért sajátjaként felel.
- Ajánlat tartalma, benyújtásának helye, módja és ideje:
3.1.Az ajánlatnak kötelezően tartalmaznia kell:
- Kitöltött és cégszerűen aláírt „Ajánlattételi nyilatkozat” és Referencia Igazolás (1. és 2. számú mellékletek – cégszerű aláírásnak minősül: az ajánlattevő azon cégjegyzésre jogosult képviselőjének, vagy képviselőinek az aláírása, aki(k)nek az aláírási címpéldányát az ajánlathoz csatolták,);
- Ajánlattevő az ajánlattételi határidőt megelőző 60 napnál nem régebbi cégkivonatának egyszerű másolata, vagy a Céghírekből nyomtatott példánya.
- Az ajánlati dokumentációt 1 példányban, a cégjegyzésre jogosultak által cégszerűen aláírva, összefűzve vagy egybekötve, az Ajánlattevő nevének és címének megjelölésével ellátott 1 db zárt borítékban kell benyújtani.
- Az ajánlatot tartalmazó zárt borítékra az Ajánlattevő nevének és címének, a címzettnek – Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal, 1092 Budapest, Bakáts tér 14. – a megjelölése mellett, jól olvashatóan rá kell írni a ” Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal számára üzleti kategóriájú laptopok beszerzése” – jeligét.
- Az ajánlat benyújtható személyesen vagy postai úton.
- Személyesen történő benyújtás esetén a leadás helye: Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata, 1092 Budapest, Bakáts tér 14., I. emelet 28. Informatikai Csoport.
- A postán feladott, egyéb módon (kézbesítővel, futárral stb.) küldött ajánlatokat Ajánlatkérő csak akkor tekinti az ajánlattételi határidőn belül benyújtottnak, ha annak kézhezvételére az ajánlattételi határidő lejártáig sor kerül. Az ajánlat, illetve az azzal kapcsolatos küldemény elvesztéséből eredő kockázat Ajánlattevőt terheli.
- Az ajánlat elkészítésével és benyújtásával kapcsolatban felmerülő valamennyi költséget, kockázatot Ajánlattevőnek kell viselnie.
- Az ajánlattételi dokumentumok benyújtásának határideje:
2024 augusztus 22 . 10:00 óra
- Az ajánlattételi dokumentumok benyújtásának határideje:
- Ajánlattevő az ajánlatkérés megérkezésétől kezdődően 2024. augusztus 21. 16:00 óráig az ajánlatkéréssel kapcsolatban a sandor@ferencvaros.hu e-mail címen kérhet információt.
- Ajánlattevő az ajánlatát a benyújtási határidő végéig bármikor kiegészítheti, módosíthatja. A kiegészítésre, módosításra az ajánlat benyújtására vonatkozó szabályokat kell alkalmazni.
- A benyújtási határidő be nem tartása az ajánlat érdemi vizsgálat nélküli érvénytelenségét vonja maga után.
- Ajánlat bontása:
- Az ajánlat bontásának időpontja: augusztus 24. 12:00 óra. Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy a bontási eljárás nem nyilvános. Ajánlatkérő az elkésett ajánlatot érvénytelennek nyilvánítja, és felbontás nélkül megőrzi.
- Amennyiben Ajánlatkérő a borítékbontást követően az ajánlat kiegészítését, pontosítását tartja szükségesnek, a pályázatban megadott e-mail címre küldi észrevételét, kérését. Amennyiben Ajánlattevő a kiegészítésre, pontosításra vonatkozó kérésnek a megadott határidőig nem tesz eleget, az a pályázat érvénytelenségét vonja maga után.
- Bírálati szempont, értékelés és eredményhirdetés:
- Ajánlatkérő az ajánlat elbírálásakor az Ajánlattevő ajánlattételi nyilatkozatában megadott díjat veszi figyelembe. Ajánlatkérő az ajánlatot tárgyalás nélkül bírálja el. Ajánlatkérő kiköti, hogy döntését nem indokolja, továbbá fenntartja a jogot, hogy az eljárást indokolás nélkül bármikor eredménytelennek nyilvánítsa, illetve az ajánlattételi határidő lejárta előtt az ajánlattételi felhívást visszavonja.
- Ajánlatkérő az elbírálás határidejét indokolás nélkül meghosszabbíthatja, mely tényről Ajánlattevőt írásban tájékoztatni köteles.
- Az eredményhirdetés tervezett időpontja: augusztus 22. 12:00 óra. Ajánlatkérő az eredményhirdetés tervezett határidejét egy alkalommal, indokolás nélkül legfeljebb 3 munkanappal meghosszabbíthatja, mely tényről Ajánlattevőt írásban értesíti.
Ajánlatkérő Ajánlattevőt írásban értesíti az eredményről.
- A szerződéskötés tervezett időpontja: augusztus 29.
- Ajánlatkérő felhívja nyertes Ajánlattevő figyelmét arra, hogy a szerződéskötésként megjelölt időpont tájékoztató jellegű, a pontos dátumról és helyszínről Ajánlatkérő írásban értesíti Ajánlattevőt.
- Az eljárás eredményeképpen kötendő szerződés főbb elemei:
A vállalkozási szerződés-tervezet a jelen ajánlattételi felhívás melléklete.
Budapest, 2024. augusztus 13. .
Baloghné dr. Nagy Edit
címzetes főjegyző