Ajánlattételi felhívás lakossági veszélyeshulladék-gyűjtéshez kapcsolódó feladatok ellátására

Ajánlattételi felhívás

az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal beszerzéseiről szóló 2/2024. (III.25.) számú polgármesteri és jegyzői együttes intézkedés (Beszerzési Szabályzat) II. fejezet 4.2. pontja alapján lefolytatott nyílt, tárgyalás nélküli beszerzési eljárás

 

1.      Ajánlatkérő adatai:

Név:                                               Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata

Székhely:                                       1092 Budapest, Bakáts tér 14.

Ajánlatkérői jogkör gyakorlója:     a Beszerzési Szabályzat III. fejezet 4.1. pontja alapján

Baranyi Krisztina polgármester

 

Kapcsolattartó:                              Barna Renáta

E-mail cím:                                    barna.renata@ferencvaros.hu

 

2.      Az ajánlatkérés tárgya:

Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata által 2025. május 1-től 2026. március 31-ig terjedő időszakban 6 (azaz hat) alkalommal megrendezésre kerülő lakossági veszélyeshulladék-gyűjtéshez kapcsolódó feladatok ellátása

 

3.      A tevékenység ellátásával kapcsolatos követelményrendszer:

  1. A jelen eljárásban nem lehet Ajánlattevő, aki/amely az Ajánlattételi nyilatkozatban meghatározott kizáró okok hatálya alatt áll. Ajánlattevőknek az ajánlattételi nyilatkozat aláírásával és az ajánlathoz való csatolásával kell nyilatkozniuk arról, hogy nem állnak a kizáró okok hatálya alatt,
  2. Ajánlattevő tudomásul veszi, hogy nyilatkozatát a jelen ajánlattételi felhívás 1. számú mellékletének kitöltésével kell megtennie,
  3. Ajánlattevő tudomásul veszi, hogy az ajánlatában meghatározott költségeken kívül egyéb költség elszámolására nem jogosult,
  4. Ajánlattevő vállalja, hogy a jelen ajánlati felhívás 1. számú mellékletében rögzített elvégzendő munkálatokat elvégzi,
  5. Ajánlattevő vállalja, hogy a munkát a vonatkozó hatályos jogszabályoknak, előírásoknak, szabványoknak és szakmai szokásoknak megfelelően végzi el,
  6. Ajánlattevő vállalja, hogy a hulladék gyűjtés során keletkezett szennyezéseket a gyűjtőjármű 3 méteres körzetében eltávolítja,
  7. Amennyiben a teljesítés sikeressége szükségessé teszi, Ajánlattevő alvállalkozó igénybevételére jogosult, akinek munkájáért úgy felel, mintha azt maga végezte volna el.

 

4.      Ajánlat benyújtásának módja, helye és ideje:

Az ajánlatnak tartalmaznia kell:

  1. Kitöltött és cégszerűen aláírt „ajánlattételi nyilatkozat” (cégszerű aláírásnak minősül: az ajánlattevő azon cégjegyzésre jogosult képviselőjének, vagy képviselőinek az aláírása, aki(k)nek az aláírási címpéldányát az ajánlathoz csatolták, továbbá a cégbélyegző lenyomat, vagy a Cégkivonatban szereplő pontos cégnév – aláírás mellett/alatt/felett történő – feltüntetése),
  2. Ajánlattevő cégjegyzésre jogosult személyé(ei)nek aláírási címpéldánya(i),

Az ajánlati dokumentációt elektronikus úton kérjük megküldeni a barna.renata@ferencvaros.hu e-mail címre a cégjegyzésre jogosultak által cégszerűen aláírva. Az ajánlat elkészítésével és benyújtásával kapcsolatban felmerülő valamennyi költséget, kockázatot Ajánlattevőnek kell viselnie.


A tárgyba kérjük megjelölni: „AJÁNLAT VESZÉLYES HULLADÉK ÁTVÉTELÉRE, SZÁLLÍTÁSÁRA ÉS ELHELYEZÉSÉRE”

Az ajánlattételi dokumentum benyújtásának határideje: 2025. április 23. 13.00 óra

Ajánlattevő az ajánlati felhívással kapcsolatban 2025. április 17. 14.00 óráig a barna.renata@ferencvaros.hu e-mail címen kérhet információt.

Ajánlattevő az ajánlatát a benyújtási határidő lejártáig – 2025. április 23. 13.00 óráig – kiegészítheti, módosíthatja. A kiegészítésre, módosításra a pályázat benyújtására vonatkozó szabályokat kell alkalmazni.

A benyújtási határidő elmulasztása a pályázat érvénytelenségét vonja maga után. Az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után továbbá, ha Ajánlattevő a jelen ajánlattételi felhívás 4. pont a)-b) bekezdésében foglaltaknak nem tesz eleget, illetve, ha ajánlatát nem a jelen ajánlattételi felhívás 1. számú mellékletének kitöltésével teszi meg.

Ajánlatkérő a beérkezett ajánlatokat bizalmasan kezeli és megőrzi.

 

5.      Az ajánlat bontása bírálati szempont, értékelés, eredményhirdetés:

A beérkezett ajánlatok bontása: 2025. április 23. 14.00 óra.

Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy a bontási eljárás nem nyilvános. Ajánlatkérő az elkésett ajánlatot érvénytelennek nyilvánítja, és értékelés nélkül megőrzi.

Az eljárás tárgyalás nélküli.

Az ajánlatok elbírálásának szempontja a legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Ajánlatkérő kiköti, hogy döntését nem indokolja, továbbá fenntartja a jogot, hogy az eljárást indokolás nélkül bármikor eredménytelennek nyilvánítsa, illetve az ajánlattételi határidő lejárta előtt az ajánlattételi felhívást visszavonja.

Ajánlatkérő az elbírálás határidejét egy alkalommal, indokolás nélkül 3 munkanappal meghosszabbíthatja, melyről Ajánlattevőt elektronikus úton tájékoztatni köteles.

Hiánypótlás: Amennyiben Ajánlatkérő a bontást követően az ajánlat kiegészítését, pontosítását tartja szükségesnek, az ajánlatban megadott e-mail címre küldi észrevételét, kérését. Amennyiben Ajánlattevő a kiegészítésre, pontosításra vonatkozó kérésnek a megadott határidőig nem tesz eleget, az pályázata érvénytelenségét vonja maga után.

Érvénytelen az ajánlat, ha a tisztázó kérdésre adott válasz, illetve a hiánypótlás ellenére sem felel meg az ajánlattételi felhívásban meghatározott tartalmi vagy formai feltételeknek. A nettó vállalási ár megjelölése nélkül érkezett ajánlat érvénytelen.

Értékelés, illetve az eredményhirdetés tervezett időpontja, módja: 2025. április 23. 16.00 óra. Ajánlatkérő a pályázót írásban, pályázó által megadott e-mail címen értesíti az eredményről.

 

6.      Szerződéskötés tervezett időpontja: 2024. április 30.

Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy a megjelölt időpont tájékoztató jellegű, a pontos dátumról és a helyszínről Ajánlatkérő – az ajánlat elbírálását követően – elektronikus levélben értesíti Ajánlattevőt.

 

7.       Egyéb információk:

A nyertes Ajánlattevővel Ajánlatkérő vállalkozási szerződést köt (2. számú melléklet).

Ajánlatkérő előleget nem fizet. A vállalt feladat elvégzéséért járó díj kifizetése az igazolt teljesítést követően, számla alapján történik. Ajánlatkérő az ellenszolgáltatást átutalással teljesíti, a számla kiállítását követő 30 napon belül.

 

 

Mellékletek:

 1. számú melléklet – ajánlattételi nyilatkozat

 2. számú melléklet – vállalkozási szerződés-tervezet

Top