AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS
Az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal
beszerzéseiről szóló 2/2024. (III. 25.) számú polgármesteri és jegyzői együttes intézkedés II. Fejezet 4.2. pontja alapján nyílt beszerzési eljárás lefolytatására
Ajánlatkérő adatai
Név: Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata
Ajánlatkérői jogkör a Beszerzési Szabályzat III. Fejezet 4.1 pontja alapján
gyakorlója: Baranyi Krisztina polgármester
Székhely: 1092 Budapest, Bakáts tér 14.
Telephely: 1096 Budapest, Lenhossék u. 24-28.
Kapcsolattartó: Halmai András, Humánszolgáltatási Iroda
Telefonszám: 215-1077/320
Fax: 217-7105
E-mail: humanszolg@ferencvaros.hu
- A beszerzés tárgya
1.1. A szerződés tárgya Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata közigazgatási területén jelzésre lakáson biztosított ellátás nyújtása, melynek keretein belül – az igénylők számától függő mennyiségben – távriasztó és segélyhívó készülékek bérlésére, diszpécserszolgáltatás, valamint vonuló szolgálat nyújtására kerül sor.
1.2. Az ellátás célja a saját otthonukban élő, egészségi állapotuk és szociális helyzetük miatt rászoruló, a segélyhívó készülék megfelelő használatára képes időskorú vagy fogyatékos személyek, illetve pszichiátriai betegek részére az önálló életvitel fenntartása mellett felmerülő krízishelyzetek elhárítása.
- A szerződés meghatározása
Az eljárás eredményeként ellátási szerződés megkötésére kerül sor.
- A beszerzés teljes mennyisége, értéke
A szolgáltatás mennyisége legfeljebb 160 db jelzőkészülék biztosítására terjed ki az ellátási szerződés alapján. (A szerződés időtartama alatt az igényektől függően változhat).
- A beszerzés tárgyának műszaki-szakmai leírása
4.1. Ajánlattevő munkanapokon, munkaszüneti és ünnepnapokon, 0-24 óra között az alábbi szolgáltatások folyamatos, az 1.2. pont szerint teljes körű ellátás nyújtására köteles:
- a szolgáltatást igénybe vevőkről naprakész adatbázis vezetése;
- a készülékek használatának oktatása;
- a szolgáltatást igénybe vevők kulcsainak biztonságos tárolása;
- diszpécserközpont 0-24 óra közötti működtetése;
- vonuló szolgálat 0-24 óra közötti biztosítása, kivonulás a jelzést követő 30 percen belül;
- azonnali intézkedések megtétele a segélyhívás okául szolgáló probléma megoldása érdekében, a szociális ellátás körébe tartozó szükséges (helyszínen elvégezhető), az adott probléma megoldására vonatkozó beavatkozások elvégzése, orvosi ügyelet hívása, egyéb egészségügyi vagy szociális ellátás kezdeményezése;
- szükség esetén a jogosult kórházba szállítása érdekében történő intézkedés;
- a tevékenységéről és intézkedéséről a helyszínen eseménynapló kiállítása, aminek 1 példánya a helyszínen marad;
- szakmai beszámoló készítése a szolgáltatás tapasztalatairól a szerződés megszűnését követő 30 napon belül.
4.2. Az ajánlattételi felhívás, a megküldött ajánlat a mellékletben csatolt ellátási szerződéssel együtt értelmezendő.
- Szerződéses feltételek
5.1. A szerződés határozott idejű, 2025. május 1. napjától 2026. április 30. napjáig tart.
5.2. A részletes szerződéses feltételeket a jelen felhívás mellékleteként csatolt szerződés-tervezet tartalmazza, azzal a kitétellel, hogy annak az igényelt szolgáltatások biztosítását érdemben nem érintő rendelkezései a szerződéskötés során, szükség esetén ajánlatkérő és a nyertes ajánlattevő megegyezésével pontosíthatóak, módosíthatóak.
- Ajánlattevőre vonatkozó alkalmassági feltétel
Jelen eljárásban nem lehet Ajánlattevő, aki/amely jelen felhívás mellékleteként megjelölt ajánlattételi nyilatkozatban meghatározott kizáró okok hatálya alatt áll.
- Az ajánlat kötelező tartalmi elemei
Az ajánlatnak kötelezően tartalmaznia kell:
- a felhívás 1. mellékleteként csatolt ajánlattételi nyilatkozat nyomtatványt kitöltve és cégszerűen aláírva (cégszerű aláírásnak minősül: az ajánlattevő azon cégjegyzésre/képviseletre jogosult képviselőjének, vagy képviselőinek az aláírása, aki(k)nek az aláírási címpéldányát az ajánlathoz csatolták, továbbá a cégbélyegző lenyomat, vagy a cégkivonatban szereplő pontos cégnév – aláírás mellett/alatt/felett történő – feltüntetése),
- a cégjegyzésre/képviseletre jogosult személy(ek) aláírási címpéldánya(i)t.
- Az ajánlatok benyújtásának helye, ideje és módja
8.1. Az ajánlat benyújtásának határideje: 2025. április 23. 12.00. Ajánlatkérő az elkésett ajánlatot érdemi vizsgálat nélkül érvénytelenné nyilvánítja, és értékelés nélkül megőrzi.
8.2. Az ajánlatokat kérjük elektronikus úton megküldeni a humanszolg@ferencvaros.hu, halmai.andras@ferencvaros.hu e-mail címre. Ajánlatkérő csak akkor tekinti az ajánlattételi határidőn belül benyújtottnak az ajánlatot, ha annak elektronikus úton történő beérkezésére az ajánlattételi határidő lejártáig sor kerül.
A tárgyban kérjük feltüntetni: „Jelzésre lakáson biztosított ellátás 2025. május – 2026. április”
8.3. Ajánlattevőnek az ajánlattételi felhívásban meghatározott tartalmi és formai követelményeknek megfelelően kell ajánlatát elkészítenie és benyújtania.
8.5. Az ajánlat elkészítésével és benyújtásával kapcsolatban felmerülő valamennyi költséget, kockázatot az Ajánlattevőnek kell viselnie.
- Bírálati szempont:
9.1. Az ajánlatok elbírálásának szempontja az összességében legelőnyösebb ajánlat.
9.2. Ajánlatkérő a döntését nem indokolja és fenntartja a jogot, hogy az eljárást indokolás nélkül bármikor eredménytelennek nyilvánítsa, illetve az ajánlattételi határidő lejárta előtt az ajánlattételi felhívását visszavonja.
9.3. Amennyiben az eljárás során a meghívottak számától kevesebb ajánlat érkezik, akkor az ajánlatkérői jogkör gyakorlója úgy dönt, hogy a beérkezett ajánlat(ok) alapján eredményt hirdet.
- Az ajánlatok bontása, értékelése, eredményhirdetés
10.1. Az ajánlatok bontásának időpontja: 2025. április 24. 09.00. A bontási eljárás nem nyilvános. Ajánlatkérő az ajánlatokat tárgyalás nélkül bírálja el.
10.2. Ajánlatkérő, amennyiben szükséges, Ajánlattevőnek határidő megadásával tisztázó kérdést tehet fel, melyet Ajánlattevő ajánlatában megadott e-mail címre küld meg. Amennyiben Ajánlattevő a tisztázó kérdésre a megadott határidőig nem ad választ, az az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után.
10.3. Ajánlatkérő a rövid határidőre tekintettel hiánypótlást nem biztosít, kivéve tisztán formai hiányosság esetén. Amennyiben Ajánlattevő a hiánypótlásnak az abban megadott határidőig nem tesz eleget, az az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után.
10.4. Az eredményhirdetés tervezett határideje: 2025. április 28. Az Ajánlatkérő az eredményhirdetés tervezett határidejét indokolás nélkül meghosszabbíthatja, melyről az Ajánlattevőt elektronikus úton tájékoztatja.
10.5. A szerződéskötés tervezett időpontja: 2025. április 30. A szerződéskötés megjelölt időpontja tájékoztató jellegű, a pontos dátumról és a helyszínről Ajánlatkérő – az ajánlatok elbírálását követően – elektronikus levélben értesíti a nyertes Ajánlattevőt.
10.6. Ajánlatkérő az eljárás nyertesével, vagy annak visszalépése esetén a következő legkedvezőbb ajánlatot benyújtó Ajánlattevővel köt ellátási szerződést.
- Egyéb információk
11.1. Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét arra, hogy a jelen beszerzési eljárás értékénél fogva nem tartozik a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (Kbt.) hatálya alá. Ajánlatkérő ennek értelmében tájékoztatja az Ajánlattevőket arról, hogy érvénytelenné nyilvánítja azokat az ajánlatokat, amelyek elérik, illetve meghaladják a közbeszerzési értékhatárt. Egyúttal felhívja az Ajánlattevők figyelmét arra, hogy e kitétel nem a beszerzés becsült értékének meghatározása céljából szerepel az ajánlatkérésben.
11.2. Ajánlattevőnek az ajánlati árat úgy kell meghatároznia, hogy az a szolgáltatás elvégzésével kapcsolatos valamennyi költségét tartalmazza, Ajánlattevő az Ajánlatkérő által elfogadott ajánlati áron felül egyéb költség- vagy díjtétel elszámolására nem jogosult.
11.3. Az ajánlati kötöttség minimális időtartama az ajánlatok megtételétől számított 60 nap.
11.4. Ajánlatkérő jogosult a felhívást az ajánlattételi határidőig módosítani, erről írásban értesíti az Ajánlattevőket.