Ajánlattételi felhívás a FESZGYI működésének elemzésére; javaslattétel a működési hatékonyság javítására és a várható lakossági igényekhez igazodó hosszú távú intézményfejlesztési stratégiára

AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS

 

Az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal beszerzéseiről szóló 2/2024. (III.25.) számú polgármesteri és jegyzői együttes intézkedés (Beszerzési Szabályzat) II. fejezet 4.2. pontjában szereplő nyílt beszerzési eljárásban

 

 

Ajánlatkérő:                                           Budapest Főváros IX. Kerület

Ferencváros Önkormányzata

Ajánlatkérői jogkör gyakorlója:          Baranyi Krisztina polgármester

Kapcsolattartó:                                    Ádám Zoltán polgármesteri főtanácsadó

Cím:                                                     1092 Budapest, Bakáts tér 14.

E-mail cím:                                           adam.zoltan@ferencvaros.hu

Telefonszám:                                       +36309339464

 

  1. Az ajánlatkérés tárgya:

 

A Ferencvárosi Szociális és Gyermekjóléti Intézmények Igazgatósága (1096 Budapest, Lenhossék utca 7-9.), mint Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros szociális és gyermekjóléti szolgáltatásait biztosító önkormányzati fenntartású intézmény működésének elemzése; javaslattétel a működési hatékonyság javítására és a várható lakossági igényekhez igazodó hosszú távú intézményfejlesztési stratégiára.

 

Részletes elemzési feladatok:

 

  • Helyzetelemzés: A kerületre vonatkozó, publikusan elérhető vagy megvásárolható szociális tematikájú adatok összegyűjtése és rendszerezése;
  • A releváns szabályozásból fakadó feladatok tartalmának és finanszírozási hátterének számbavétele, különös tekintettel a törvényben előírt, a települési önkormányzatok által kötelezően ellátandó feladatokra;
  • Az intézmény által nyújtott természetbeni szociális ellátások iránti társadalmi igények vizsgálata publikusan elérhető vagy megvásárolható adatok alapján (alapesetben önálló adatfelvétel nélkül);
  • Az intézmény által nyújtott természetbeni szociális ellátások minőségének és mennyiségének vizsgálata és összevetése a társadalmi igényekkel és releváns benchmarkokkal, a szolgáltatások igénybevevői közt végzett önálló adatfelvételes felmérés és elérhető benchmarkokkal (pl. más budapesti kerületek szociális szolgáltató szervezeteinek éves beszámolóival) való összevetés alapján.
  • A rendelkezésre álló erőforrások vizsgálata: működési bevételek, a meglévő – humán és fizikai értelemben vett – intézményi adottságok és lehetőségek számbavétele és összevetése az elvégzendő feladatokhoz szükségessel; ezen belül különösen
  1. Az intézmény munkaerőállományának elemzése, különös tekintettel a dolgozók számára és képzettségi szintjére, valamint ezek összevetésére az elvégzendő feladatokhoz szükségessel;
  2. A munkaerőállomány fluktuációjának vizsgálata: a fluktuáció mértékének és okainak vizsgálata idősorosan és keresztmetszeti elemzésben, releváns benchmarkokhoz (pl. más budapesti kerületekhez) viszonyítva, rendelkezésre álló adatok függvényében;
  3. Az intézmény vezetési struktúrájának vizsgálata, beleértve a döntési szintek és a hozzájuk rendelt vezetői felelősségek vizsgálatát, különös tekintettel a döntési szintek és vezetői felelősségek átláthatóságára és elkülönítettségére, valamint az esetleges párhuzamosságok elkerülésére;
  4. Az intézményen belüli kommunikáció minőségének vizsgálata;
  5. Az intézmény által folytatott – ügyfelek, potenciális ügyfelek és más önkormányzati vagy nem önkormányzati intézmények felé irányuló – külső kommunikáció minőségének vizsgálata;
  6. Az intézmény által használt épületek állapotának vizsgálata, arra való figyelemmel, hogy alkalmasak-e a bennük folytatott munka végzésére. Javaslattétel esetleges változtatásokra.
  7. Javaslattétel működési hatékonyság javító beavatkozásokra.

 

Teljesítés: Egy darab átfogó tanulmány elkészítése a hozzá kapcsolódó statisztikai, módszertani és egyéb mellékletekkel.

Teljesítési határidő: Legfeljebb a megbízási szerződés megkötését követő 90 nap.

Megjegyzés: Ajánlattévő vállalja, hogy a teljesítés ideje alatt folyamatosan kapcsolatot tart az intézmény és az ajánlatkérő önkormányzat képviselőivel, és igény esetén már a teljesítés során (de még az átfogó tanulmány elkészülte előtt) tanácsaival segíti az intézmény működését és az ajánlatkérő önkormányzat azzal kapcsolatos munkáját.

 

  1. Az ajánlati dokumentáció benyújtásának helye, módja és ideje:

 

Az Ajánlattevőnek ajánlattételi nyilatkozatát az 1. számú melléklet kitöltésével kell megtennie.

Ajánlattevőnek az ajánlatát papír alapon egy példányban kell benyújtania személyesen vagy postai úton zárt borítékban. (1092 Budapest, Bakáts tér 14.)

A borítékon fel kell tüntetni az Ajánlattevő nevét és a „FESZGYI – átvilágítás 2024.” jeligét.

Az ajánlat elkészítésével és benyújtásával kapcsolatban felmerülő valamennyi költséget, kockázatot az Ajánlattevőnek kell viselnie.

 

Az ajánlattevő által az ajánlatában megadni kötelező adatok, illetve benyújtani kötelező nyilatkozatok és egyéb dokumentumok:

 

Az ajánlatnak tartalmaznia kell:

 

  • Kitöltött és cégszerűen aláírt „ajánlattételi nyilatkozat” (cégszerű aláírásnak minősül: az Ajánlattevő azon cégjegyzésre jogosult képviselőjének, vagy képviselőinek az aláírása, aki(k)nek az aláírási címpéldányát az ajánlathoz csatolták, továbbá a cégbélyegző lenyomat, vagy a Cégkivonatban szereplő pontos cégnév – aláírás mellett/alatt/felett történő – feltüntetése). Az Ajánlattevőnek ajánlattételi nyilatkozatát az számú melléklet kitöltésével kell megtennie.
  • Nyilatkozat átláthatóságról: Az Ajánlattevőnek az átláthatósági nyilatkozatát a számú melléklet kitöltésével kell megtennie.
  • Referencia nyilatkozat: Az ajánlatkérés tárgyának megfelelő 2 db referencia
  • Az Ajánlattevő cégjegyzésre jogosult személyé(ei)nek eredeti aláírási címpéldánya(i), vagy annak egyszerű másolata

Az ajánlatok benyújtásának határideje: 2024. október 22. 16:00 óra

 

Ajánlattevő az ajánlati felhívással kapcsolatban 2024. október 16. 16 óráig az adam.zoltan@ferencvaros.hu e-mail címen kérhet információt.

 

Ajánlatkérő tájékoztatja Ajánlattevőt, hogy amennyiben az ajánlatából hiányzik az ajánlati ár, illetve az az ajánlat egyéb részeiből sem határozható meg egyértelműen, akkor ajánlata érvénytelennek minősül.

Ajánlattevő az ajánlatát az ajánlat benyújtását követően kizárólag Ajánlatkérő kifejezett felhívására egészítheti ki, módosíthatja.

 

Ajánlatkérő hiánypótlási lehetőséget nem biztosít.

 

Az eljárás tárgyalás nélküli.

 

Az ajánlatot az Ajánlatkérő csak akkor tekinti az ajánlattételi határidőn belül benyújtottnak, ha arra az ajánlattételi határidő lejártáig sor kerül.

 

  1. A beérkezett ajánlatok értékelése

Ajánlatkérő a benyújtási határidőn túl beérkezett ajánlatokat érvénytelenné nyilvánítja.

 

Amennyiben Ajánlatkérő az értékeléskor az ajánlat kiegészítését, pontosítását tartja szükségesnek, az ajánlatban megadott e-mail címre küldi észrevételét, kérését. Amennyiben Ajánlattevő a kiegészítésre, pontosításra vonatkozó kérésnek a megadott határidőig nem tesz eleget, az ajánlata érvénytelenségét vonja maga után.

 

Az ajánlatok bírálati szempontjai:

 

Értékelési szempont és súlyozás Értékelési szempont Súlypont
1 Koncepció és módszertan: 20% Az elvégzendő elemzési feladatokkal kapcsolatos szakmai koncepció (beleértve az alkalmazandó módszertant) rövid (legfeljebb néhány oldalnyi) kifejtése. 20
2 Szolgáltatási ár: 30% A szolgáltatási ár tartalmazza az 1. Az ajánlatkérés tárgya pontban leírt feladatok egyösszegű szolgáltatási árát forintban 30
3 Szociálpolitikai területen szerzett, önkormányzati működéssel kapcsolatos tapasztalat: 30% Szociálpolitikában szerzett önkormányzati tapasztalat időtartama hónapban megadva, egész hónapra kerekítve 30
4  

Vállalási határidő: 20%

Az elkészítendő tanulmány leadásának határidejére vállalt kötelezettség a szerződéskötéstől számított naptári napok számában meghatározva 20

 

Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy az értékelési eljárás nem nyilvános.

 

Ajánlatkérő az elbírálás határidejét egy alkalommal, indokolás nélkül 3 munkanappal meghosszabbíthatja, melynek tényéről az Ajánlattevőket elektronikus úton tájékoztatni köteles.

 

Ajánlatkérő kiköti, hogy a döntését nem indokolja, továbbá fenntartja a jogot, hogy az eljárást indokolás nélkül bármikor eredménytelennek nyilvánítsa, az ajánlattételi határidő lejárta előtt az ajánlattételi felhívást visszavonja.

 

Ajánlatkérőt szerződéskötési kötelezettség nem terheli, Ajánlatkérő kiköti azon jogát, hogy a nyertes Ajánlattévővel a szerződéskötést megtagadhatja.

 

  1. Szerződéskötés és egyéb információk

A nyertes Ajánlattevővel a szerződéskötés várható időpontja az eredmény kihirdetésétől számítva 20 nap.

 

Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy a szerződéskötés megjelölt időpontja tájékoztató jellegű, a pontos dátumról és a helyszínről az Ajánlatkérő – az ajánlatok elbírálását követően – elektronikus levélben értesíti a nyertes Ajánlattevőt.

 

Ajánlatkérő az eljárás nyertesével, vagy annak visszalépése esetén a következő legmagasabb súlypontot elérő Ajánlattevővel köt szerződést.

 

A nyertes Ajánlattevővel Ajánlatkérő megbízási szerződést köt, melynek tervezete jelen felhívás melléklete.

 

Ajánlatkérő előleget nem fizet. A megbízási díj kifizetése az igazolt teljesítést követően, számla alapján történik. Ajánlattevő a számlát az Ajánlatkérő általi teljesítésigazolást követően nyújthatja be. Ajánlatkérő az ellenszolgáltatást átutalással teljesíti, a számla kiállítását követő 30 napon belül.

 

Mellékletek:

  1. Ajánlattételi felhívás és nyilatkozatok

  2. Megbízási szerződés tervezet

 

Top