AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS
Az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal
beszerzéseiről szóló 2/2024. (III. 25.) számú polgármesteri és jegyzői együttes intézkedés (Beszerzési Szabályzat) II. fejezet 4.2. pontja szerinti nyílt beszerzési eljárás lefolytatására
Ajánlatkérő adatai:
Név: Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata
Ajánlatkérői jogkör a Beszerzési Szabályzat II. fejezet 4.1. pontja alapján
gyakorlója: Baranyi Krisztina polgármester
Székhely: 1092 Budapest, Bakáts tér 14.
Telephely: 1096 Budapest, Lenhossék u. 24-28.
Kapcsolattartó: Hajdu Erika, Humánszolgáltatási Iroda
Telefonszám: 215-1077/380
Fax: 217-7105
E-mail: humanszolg@ferencvaros.hu
- A beszerzés tárgya
1.1. A szerződés tárgya: a ferencvárosi 60 év feletti lakosok részére számítógép-kezelői és mobileszköz használati tanfolyamok megtartása, helyszín, tárgyi és technikai feltételek biztosításával.
- A szerződés meghatározása
Az eljárás eredményeként megbízási szerződés megkötésére kerül sor.
3.A beszerzés teljes mennyisége, értéke:
Ajánlattevő feladatát képezi a ferencvárosi 60 év feletti lakosság részére 2025. szeptember 01. és
2026. május 31. közötti időszakban (kivéve a munkaszüneti napokat, valamint a 2025. december 22. és 2026. január 2. közötti időszakot)
– heti 1 alkalommal (60 percben), kezdő szintű számítógép-kezelői tanfolyam megtartása
– heti 1 alkalommal (60 percben), középhaladó számítógép-kezelői tanfolyam megtartása
– heti 1 alkalommal, (60 percben) haladó számítógép-kezelői tanfolyam megtartása
– heti 2 alkalommal (60 percben alkalmanként, összesen 120 perc hetente) mobileszköz használati tanfolyam megtartása, mely tevékenységhez biztosítja a tárgyi és technikai feltételeket (asztali és/vagy hordozható számítógép) Ajánlattevő által biztosított helyszínen.
- A beszerzés tárgyának műszaki-szakmai leírása
4.1.
- heti 1 alkalommal (60 percben) kezdő szintű számítógép-kezelői tanfolyam megtartása
- heti 1 alkalommal (60 percben) középhaladó számítógép-kezelői tanfolyam megtartása,
- heti 1 alkalommal (60 percben) haladó számítógép-kezelői tanfolyam megtartása
- heti 2 alkalommal (60 percben alkalmanként, összesen 120 perc) mobileszköz használati tanfolyam megtartása,
- oktatási helyszín, tágyi és technikai feltételek biztosítása,
- a tanfolyamon résztvevőkről alkalmanként jelenléti ív készítése, melyeket a havonta megtartott tanfolyamok megtartását követően kiállított számlával kell megküldeni Ajánlatkérőnek
- az utolsó foglalkozás megtartását követően beszámoló készítése a tanfolyam során elért előrehaladásról, eredményekről.
4.2. Az ajánlattételi felhívás, a megküldött ajánlat a 2. sz. mellékletben csatolt megbízási szerződéssel együtt értelmezendő.
- Szerződéses feltételek
5.1. A szerződés határozott idejű, 2025. szeptember 1. napjától 2026. május 31. napjáig tart.
5.2. A részletes szerződéses feltételeket a jelen felhívás 2. mellékleteként csatolt szerződéstervezet tartalmazza, azzal a kitétellel, hogy annak az igényelt szolgáltatások biztosítását érdemben nem érintő rendelkezései a szerződéskötés során, szükség esetén az Ajánlatkérő és a nyertes Ajánlattevő megegyezésével pontosíthatóak, módosíthatóak.
- Ajánlattevőre vonatkozó alkalmassági feltétel
Jelen eljárásban nem lehet Ajánlattevő, aki/amely jelen felhívás mellékleteként megjelölt ajánlattételi nyilatkozatban meghatározott kizáró okok hatálya alatt áll.
- Az ajánlat kötelező tartalmi elemei
Az ajánlatnak kötelezően tartalmaznia kell:
- a felhívás 1. mellékleteként csatolt ajánlattételi nyilatkozat nyomtatványt kitöltve és cégszerűen aláírva (cégszerű aláírásnak minősül: az ajánlattevő azon cégjegyzésre/képviseletre jogosult képviselőjének, vagy képviselőinek az aláírása, aki(k)nek az aláírási címpéldányát az ajánlathoz csatolták, továbbá a cégbélyegző lenyomat, vagy a cégkivonatban szereplő pontos cégnév – aláírás mellett/alatt/felett történő – feltüntetése),
- a cégjegyzésre/képviseletre jogosult személy(ek) aláírási címpéldánya(i)t,
- a tanfolyamok tematikáját, rövid leírását,
- a számítógéphasználati tanfolyam megtartására jogosító végzettség másolatát.
- Az ajánlatok benyújtásának helye, ideje és módja
8.1. Az ajánlat benyújtásának határideje: 2025. június 25. 09.00. Ajánlatkérő az elkésett ajánlatot érdemi vizsgálat nélkül érvénytelenné nyilvánítja, és értékelés nélkül megőrzi.
8.2. Az ajánlatokat kérjük elektronikus úton megküldeni a humanszolg@ferencvaros.hu és a hajdu.erika@ferencvaros.hu e-mail címre. Ajánlatkérő csak akkor tekinti az ajánlattételi határidőn belül benyújtottnak az ajánlatot, ha annak elektronikus úton történő beérkezésére az ajánlattételi határidő lejártáig sor kerül.
A tárgyban kérjük feltüntetni: „Számítógép használati tanfolyam”
8.3. Ajánlattevőnek az ajánlattételi felhívásban meghatározott tartalmi és formai követelményeknek megfelelően kell ajánlatát elkészítenie és benyújtania.
8.4. Az ajánlat elkészítésével és benyújtásával kapcsolatban felmerülő valamennyi költséget, kockázatot az Ajánlattevőnek kell viselnie.
- Bírálati szempont:
9.1. Az ajánlatok elbírálásának szempontja az összességében legelőnyösebb ajánlat.
9.2. Ajánlatkérő a döntését nem indokolja és fenntartja a jogot, hogy az eljárást indokolás nélkül bármikor eredménytelennek nyilvánítsa, illetve az ajánlattételi határidő lejárta előtt az ajánlattételi felhívását visszavonja.
9.3. Amennyiben az eljárás során egy ajánlat érkezik, akkor az ajánlatkérői jogkör gyakorlója úgy dönt, hogy a beérkezett ajánlat alapján eredményt hirdet.
- Az ajánlatok bontása, értékelése, eredményhirdetés
10.1. Az ajánlatok bontásának időpontja: 2025. június 25. 10.00. A bontási eljárás nem nyilvános. Ajánlatkérő az ajánlatokat tárgyalás nélkül bírálja el.
10.2. Ajánlatkérő, amennyiben szükséges, Ajánlattevőnek határidő megadásával tisztázó kérdést tehet fel, melyet Ajánlattevő ajánlatában megadott e-mail címre küld meg. Amennyiben Ajánlattevő a tisztázó kérdésre a megadott határidőig nem ad választ, az az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után.
10.3. Ajánlatkérő a rövid határidőre tekintettel hiánypótlást nem biztosít, kivéve tisztán formai hiányosság esetén. Amennyiben Ajánlattevő a hiánypótlásnak az arra történő felhívásban megadott határidőig nem tesz eleget, az az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után.
10.4. Az eredményhirdetés tervezett határideje: 2025. június 25. Az Ajánlatkérő az eredményhirdetés tervezett határidejét indokolás nélkül meghosszabbíthatja, melyről az Ajánlattevőt elektronikus úton tájékoztatja.
10.5. A szerződéskötés tervezett időpontja: 2025. június 26. A szerződéskötés megjelölt időpontja tájékoztató jellegű, a pontos dátumról és a helyszínről Ajánlatkérő – az ajánlatok elbírálását követően – elektronikus levélben értesíti a nyertes Ajánlattevőt.
10.6. Ajánlatkérő az eljárás nyertesével, vagy annak visszalépése esetén a következő legkedvezőbb ajánlatot benyújtó Ajánlattevővel köt megbízási szerződést.
- Egyéb információk
11.1. Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét arra, hogy a jelen beszerzési eljárás értékénél fogva nem tartozik a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (Kbt.) hatálya alá. Ajánlatkérő ennek értelmében tájékoztatja az Ajánlattevőket arról, hogy érvénytelenné nyilvánítja azokat az ajánlatokat, amelyek elérik, illetve meghaladják a közbeszerzési értékhatárt. Egyúttal felhívja az Ajánlattevők figyelmét arra, hogy e kitétel nem a beszerzés becsült értékének meghatározása céljából szerepel az ajánlatkérésben.
11.2. Ajánlattevőnek az ajánlati árat úgy kell meghatároznia, hogy az a szolgáltatás elvégzésével kapcsolatos valamennyi költségét tartalmazza, Ajánlattevő az Ajánlatkérő által elfogadott ajánlati áron felül egyéb költség- vagy díjtétel elszámolására nem jogosult.
11.3. Az ajánlati kötöttség minimális időtartama az ajánlatok megtételétől számított 60 nap.
11.4. Ajánlatkérő jogosult a felhívást az ajánlattételi határidőig módosítani, erről írásban értesíti az Ajánlattevőket.