Ajánlattételi felhívás 25.000 db egynyári virágpalánta beszerzésére és szállítására

AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS

Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal beszerzéseiről szóló 2/2024. (III. 25.) számú polgármesteri és jegyzői együttes intézkedés (továbbiakban: Beszerzési Szabályzat) II. 4.2. pontjában szerepelő nyílt, tárgyalás nélküli beszerzési eljárásban, ajánlattételre felkért Ajánlattevők részére

 

Ajánlatkérő:                                       Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata

Ajánlatkérői jogkör gyakorlója:         Baranyi Krisztina, polgármester

Kapcsolattartó:                                   Fenyőváriné Csanádi Brigitta/Kiricsiné Kertész Erika

Budapest Főváros IX. Kerület Ferencvárosi Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Iroda részéről

Telefonszám:                                       215-1077/512, 537

Cím:                                                   1092 Budapest, Ráday u. 26.

E-mail cím:                                         csanadi.brigitta@ferencvaros.hu

 

1.      Ajánlatkérés tárgya és mennyisége, szakmai feltételek:

Az ajánlatkérés tárgya az alábbi részletezésben meghatározott fajtájú és méretű, összesen 25.000 db egynyári virágpalánta beszerzése és szállítása.

1.1. Szállítandó egynyári növények:

– 8.333 db Begonia × semperflorens 10,5 cm cserépben, vegyes v. piros színekben, virágos állapotban

– 8.333 db Impatiens ’Beacon’ 10,5 cm cserépben – vegyes színekben, virágos állapotban

– 8.334 db Zinnia elegans 10,5 cm cserépben – vegyes színekben, virágos állapotban,

  1. osztályú minőségben.

1.2. Csomagolás és szállítás:

Csomagolás és szállítás fóliával bélelt papírdobozokban (30×60×8 cm méretű) dobozonként összesen 15 db, (fajtánként 5-5-5 db) virággal, (20 db üres tartalék dobozzal)

1.3. Szállítási helyszínek, becsült darabszám, a szállítás időpontja:

  • IX.. Toronyház utca 3/b Közösségi Ház 2025.05.09. péntek (becsült mennyiség 4950 db)
  • IX. Ecseri út 19. RÖNK Iroda 2025.05.09. péntek (becsült mennyiség 9000 db)
  • IX. Haller u. 27. FMK 2025.05.16. péntek (becsült mennyiség 7650 db)
  • IX. Haller u. 27. FMK 2025.05.17. szombat (becsült mennyiség 3400 db)

(Az egyes helyszínekre szállítandó darabszám a lakossági pályázat során beérkező igények függvényében kis mértékben változhat.)

1.4. Szállítás időpontja legkorábban az 1.3. pontban megjelölt időpontokat megelőző napon, legkésőbb az 1.3. pontban megjelölt időpont reggel 8.30 óráig az Ajánlatkérővel előzetesen egyeztetve.

Ajánlattevő vállalja, hogy nyertessége esetén a szállítási helyszínekre a behajtási engedélyt az illetékes szervtől határidőben beszerzi, továbbá a virágpalántákat az Ajánlatkérő által előzetesen egyeztetett időpontra leszállítja a megadott helyszínekre az Ajánlatkérő által megadott mennyiségi megoszlás szerint.

1.5. Ajánlatkérő a vállalási árat az 1. számú mellékletben, az Ajánlattételi nyilatkozatban kéri megadni. Az ajánlati árnak minden költséget magába kell foglalnia, az Ajánlattevő egyéb költség elszámolására nem jogosult.

1.6. Ajánlattevőtől elvárt a hibátlan, pontos teljesítés. Az Ajánlattevőnek felróható késedelmes teljesítése esetén Ajánlatkérő késedelmi kötbér érvényesítésére jogosult. A kötbér mértéke naponta 100.000,- Ft (azaz százezer forint) arra figyelemmel, hogy Ajánlatkérő legfeljebb 7 napos, késedelmi kötbérrel terhelt késedelmes teljesítést fogad el. Ezt meghaladó késedelem esetén Ajánlatkérő a szerződéstől térítési kötelezettség és indokolás nélkül elállhat.

1.7. A teljesítés Ajánlattevőnek felróható meghiúsulása esetén Ajánlatkérő meghiúsulási kötbér érvényesítésére jogosult. A kötbér mértéke a meghiúsult feladatra vonatkozóan a nettó ajánlati ár 30%-a.  Ajánlattevő Ajánlatkérőnek a kötbért meghaladó kárát is köteles teljes összegben megtéríteni.

1.8. Ajánlattevő vállalja, hogy az ellenszolgáltatás összegét az igazolt teljesítést követően utólag, az elvégzett munkáról készült szakmai teljesítésigazolás aláírását követően kiállított és benyújtott számla ellenében a számla benyújtását követő 30 napon belül átutalással teljesíti.

1.9. Ajánlattevő alvállalkozó bevonására jogosult, akinek tevékenységéért, illetve az általa okozott kárért sajátjaként felel.

 

2.      Az ajánlati dokumentáció benyújtásának helye, módja és ideje:

2.1. Az ajánlatokat elektronikus úton kérjük megküldeni a varosuzem@ferencvaros.hu; és a kertesz.erika@ferencvaros.hu; címre, a tárgyban megjelölve: „Bp. IX. kerület 2025. évi egynyári pályázat”.

 

FONTOS! Az árat tartalmazó 1. számú mellékletet (Ajánlattételi nyilatkozat) jelszóval titkosítva kérjük megküldeni! A megnyitáshoz szükséges jelszó az ajánlattételi határidő lejártát követő első munkanap 12.00 óráig küldendő meg egyidejűleg mindkét fenti címre.

2.2. Az ajánlat elkészítésével és benyújtásával kapcsolatban felmerülő valamennyi költséget és kockázatot az Ajánlattevőnek kell viselnie.

Ajánlattevő tudomásul veszi, hogy az ajánlatában meghatározott költségeken kívül egyéb költség elszámolására nem jogosult.

2.3. Az ajánlatok benyújtásának határideje 2024. november 21. csütörtök 16:00 óra

 

2.4. Ajánlattevő az ajánlati felhívással kapcsolatban 2024. november 18. hétfő 12:00 óráig a varosuzem@ferencvaros.hu; és a kertesz.erika@ferencvaros.hu e-mail címen kérhet információt.

2.5. A feltett kérdésekre adott válaszokat, valamint a pályázattal kapcsolatos egyéb információkat, Ajánlatkérő az információkérés határidejét követő második munkanap 16.00 óráig a meghirdetés helyén közzéteszi.

 

Kérjük ezért, hogy pályázata benyújtása előtt honlapunkat szíveskedjék ismételten felkeresni és ott az esetleges további információkról, változásokról tájékozódni.

2.6. Ajánlatkérő az elektronikusan megküldött ajánlatot bizalmasan kezeli.

 

 

3.      Az ajánlatnak tartalmaznia kell:

3.1. Kitöltött és cégszerűen aláírt „ajánlattételi nyilatkozat” (cégszerű aláírásnak minősül: az Ajánlattevő azon cégjegyzésre jogosult képviselőjének, vagy képviselőinek az aláírása, aki(k)nek az aláírási címpéldányát az ajánlathoz csatolták, továbbá a cégbélyegző lenyomat, vagy a Cégkivonatban szereplő pontos cégnév – aláírás mellett/alatt/felett történő – feltüntetése). Az Ajánlattevőnek ajánlattételi nyilatkozatát az 1. számú melléklet kitöltésével kell megtennie és azt scannelve csatolni.

 

3.2. Nyilatkozat átláthatóságról: Ajánlattevőnek az átláthatósági nyilatkozatát a 2. számú melléklet kitöltésével kell megtennie, és azt scannelve csatolni.

 

3.3. Az Ajánlattevő cégjegyzésre jogosult személyé(ei)nek eredeti aláírási címpéldánya(i), vagy annak egyszerű másolata scannelve.

 

3.4. Referenciák bemutatása: Ajánlatkérő az ajánlat tárgyával megegyező, az elmúlt 3 éven belül összesen minimum 50.000 db egynyári virágpalánta eladásáról és szállításáról szóló referencia munkát, a 3. sz. melléklet kitöltésével kell megtennie, és azt scannelve csatolni.

 

4.      A beérkezett ajánlatok bontása, értékelése, eredményhirdetés

4.1. Az ajánlatokat Ajánlatkérő csak akkor tekinti az ajánlattételi határidőn belül benyújtottnak, ha azok az ajánlattételi határidő lejártáig megérkeznek Ajánlatkérő részére. Ajánlatkérő a benyújtási határidőn túl beérkezett ajánlatokat érvénytelenné nyilvánítja.

4.2. Ajánlatkérő hiánypótlási lehetőséget nem biztosít.

4.3. Ajánlattevő az ajánlatát a pályázat benyújtását követően kizárólag Ajánlatkérő kifejezett felhívására egészítheti ki, módosíthatja.

Amennyiben Ajánlatkérő az értékeléskor az ajánlat kiegészítését, pontosítását tartja szükségesnek, a pályázatban megadott e-mail címre küldi észrevételét, kérését. Amennyiben Ajánlattevő a kiegészítésre, pontosításra vonatkozó kérésnek a megadott határidőig nem tesz eleget, az pályázata érvénytelenségét vonja maga után.

4.4. Az ajánlatok bírálati szempontjai: a legalacsonyabb ár.

 

4.5. Ajánlatkérő az ajánlatot tárgyalás nélkül bírálja el.

 

4.6. Eredményhirdetés várhatóan a benyújtást követő 5 munkanapon belül a nyertes Ajánlattevő értesítésével írásban történik.

 

4.7.Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy az értékelési eljárás nem nyilvános.

 

4.8. Ajánlatkérő az elbírálás határidejét egy alkalommal, indokolás nélkül 3 munkanappal meghosszabbíthatja, melynek tényéről az Ajánlattevőket elektronikus úton tájékoztatni köteles.

 

4.9. Ajánlatkérő az ajánlatok elbírálása során az ajánlati áron felül további szempontokat nem vesz figyelembe.

 

4.10. Ajánlatkérő kiköti, hogy a döntését nem indokolja, továbbá fenntartja a jogot, hogy az eljárást indokolás nélkül bármikor eredménytelennek nyilvánítsa, illetve az ajánlattételi határidő lejárta előtt az ajánlattételi felhívást visszavonja.

 

4.11. Amennyiben az Ajánlati ár meghaladja az Ajánlatkérő rendelkezésre álló költségkeretét, úgy javaslatot tehet az Ajánlatban szereplő mennyiség (darabszám) csökkentésére a szükséges szintig, valamint ezek alapján a csökkentett mennyiség (darabszám) beszerzésére az Ajánlatban megadott egységárakon.

 

5.      Szerződéskötés, egyéb információk

5.1. A nyertes Ajánlattevővel Ajánlatkérő vállalkozási keretszerződést köt.

5.2. A nyertes Ajánlattevővel a szerződéskötés időpontja: az eredmény kihirdetését követő 10 napon belül.

5.3. Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy a szerződéskötés megjelölt időpontja tájékoztató jellegű, a pontos dátumról és a helyszínről az Ajánlatkérő – az ajánlatok elbírálását követően – elektronikus levélben értesíti a nyertes Ajánlattevőt. (Az Ajánlatkérő az eljárás nyertesével, vagy annak visszalépése esetén a következő legalacsonyabb árat benyújtó Ajánlattevővel köt szerződést).

5.4. Ajánlatkérő előleget nem fizet. A vállalkozási díj kifizetése az igazolt teljesítést követően, számla alapján történik. Ajánlattevő a számlát az Ajánlatkérő általi szakmai teljesítésigazolást követően nyújthatja be. Ajánlatkérő az ellenszolgáltatást (vállalkozói díj) átutalással teljesíti, a számla beérkezését követő 30 napon belül.

Mellékletek:

 1-3. számú melléklet: Ajánlattételi nyilatkozat, Referencia nyilatkozat, Nyilatkozat az átláthatóságról

 4. számú melléklet: Szerződéstervezet

Top