Ajánlattételi eljárás a A Ferencvárosi Egészségügyi Szolgálat (1095 Budapest, Mester utca 45.) – mint Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata Képviselő-testülete által 2024. április 1. napjával alapított költségvetési szerve – működésének átvizsgálása, és konkrét javaslatok megfogalmazása az alábbi célok elérése érdekében

AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS

 Az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal beszerzéseiről szóló 2/2024. (III.25.) számú polgármesteri és jegyzői együttes intézkedés (Beszerzési Szabályzat) II. fejezet 4.2. pontjában szereplő nyílt beszerzési eljárásban

 Ajánlatkérő:                                     Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata

Ajánlatkérői jogkör gyakorlója:        Baranyi Krisztina polgármester

Kapcsolattartó:                                  Dr. Tüttősi Zoltán

Telefonszám:                                    (+36-1) 215-1077/232

Cím:                                                 1092 Budapest, Bakáts tér 14.

E-mail cím:                                       tuttosi.zoltan@ferencvaros.hu

 

1.     Ajánlatkérés tárgya

A Ferencvárosi Egészségügyi Szolgálat (1095 Budapest, Mester utca 45.) – mint Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata Képviselő-testülete által 2024. április 1. napjával alapított költségvetési szerve – működésének átvizsgálása, és konkrét javaslatok megfogalmazása az alábbi célok elérése érdekében:

  •  Páciens elégedettség növelése
  • Páciens panaszok mennyiségének csökkentése
  • Szolgáltatási színvonal általános emelése
  • Bevételek maximalizálása a rendelkezésre álló kapacitások kihasználásával
  • Működési hatékonyság javítása, kapacitási tartalékok feltárása
  • Pénzügyi stabilitás és kontroll megteremtése
  • Beszerzési folyamatok kontrollja
  • Jogszabályi megfelelés folyamatos kontrollja
  • Riporting rendszer kialakítása a Fenntartó (Ajánlatkérő) részére
  • A felhasznált működési támogatással való gazdálkodás hatékonyságának vizsgálata.

 

Elvégzendő feladatok:

  • Ajánlatkérő és/vagy a Ferencvárosi Egészségügyi Szolgálat által Ajánlattevő részére átadott dokumentumok, adatok alapján:
  • A finanszírozási rendszer áttekintése, teljesítmény-optimalizálási lehetőségek feltárása [jelentési adatállományok Ajánlatkérő általi rendelkezésre bocsátása a 2023. évre (Havi AMB, AMK állományok, Havi NEAK visszaigazolások, TBIZ tábla – éves, OBP állomány; illetve további dokumentumok külön jegyzék szerint)]
  • A szerződésállomány áttekintése, különös tekintettel az alábbiakra:
    • beszerzések, tanácsadói szerződések, alvállalkozói szerződések
    • munkavégzésre irányuló jogviszonyt keletkeztető munka- és az egészségügyi tevékenység végzésének egyes kérdéseiről szóló 2003. évi LXXXIV. törvény szerinti közreműködői szerződések
  • Szabályzatok, minőségi megfelelőség áttekintése, különös tekintettel az alábbiakra:
    • az alaptevékenységre vonatkozó belső szabályzatok megléte, tartalmi megfelelés, éves felülvizsgálat, hatályos ügyvezetői utasítások áttekintése
  • Panaszok, páciens visszajelzések vizsgálata
    • tipizálás, problémák azonosítása
    • panaszkezelés folyamatának áttekintése, szabályzati megfelelés, javaslattétel a betegelégedettségi kérdőívek tartalmára
  • Belső munkafolyamatok áttekintése, vizsgálata
  • „betegút” folyamatainak áttekintése
  • kiszolgáló rendszerek folyamatainak áttekintése, különös tekintettel az alábbiakra: takarítás, mosatás, facility management, oktatás, anyaggazdálkodás
  • Informatikai rendszer működésének átvilágítása
  • rendszerfunkciók, folyamatok áttekintése
  • javaslatok megfogalmazása az informatikai rendszer működési hatékonyságának és működési biztonságának javítása érdekében

 

1.2. Az 1.1. pont szerinti feladatok magukban foglalják az Ajánlatkérő által 2024. március 31. napjával megszüntetett Ferencvárosi Egészségügyi Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság 2024. március 31. napját megelőzően végzett tevékenységének átvizsgálását a szükséges mértékben. (lásd: Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzata Képviselő-testületének 34/2023. (XII. 19.) önkormányzati rendelete a Ferencvárosi Egészségügyi Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság által ellátott feladatok önkormányzati költségvetési szerv általi átvételéről és a társaság megszüntetéséről)

 

1.3. Teljesítési határidő: legfeljebb a beszerzési eljárás eredményeképp kötendő szerződés megkötését követő 60 nap.

 

2. Az ajánlati dokumentáció benyújtásának helye, módja és ideje:

Az Ajánlattevőnek ajánlattételi nyilatkozatát az 1. számú melléklet kitöltésével kell megtennie.

Ajánlattevőnek az ajánlatát papír alapon egy példányban kell benyújtania személyesen vagy postai úton zárt borítékban. (1092 Budapest, Bakáts tér 14.)

A borítékon fel kell tüntetni az Ajánlattevő nevét és a „FESZ – átvilágítás 2024.” jeligét.

Az ajánlat elkészítésével és benyújtásával kapcsolatban felmerülő valamennyi költséget, kockázatot az Ajánlattevőnek kell viselnie.

 Az ajánlatnak tartalmaznia kell:

  • Kitöltött és cégszerűen aláírt „ajánlattételi nyilatkozat” (cégszerű aláírásnak minősül: az Ajánlattevő azon cégjegyzésre jogosult képviselőjének, vagy képviselőinek az aláírása, aki(k)nek az aláírási címpéldányát az ajánlathoz csatolták, továbbá a cégbélyegző lenyomat, vagy a Cégkivonatban szereplő pontos cégnév – aláírás mellett/alatt/felett történő – feltüntetése). Az Ajánlattevőnek ajánlattételi nyilatkozatát az számú melléklet kitöltésével kell megtennie.
  • Nyilatkozat átláthatóságról: Az Ajánlattevőnek az átláthatósági nyilatkozatát a számú melléklet kitöltésével kell megtennie.
  • Referencia nyilatkozat: Az ajánlatkérés tárgyának megfelelő 2 db referencia
  • Az Ajánlattevő cégjegyzésre jogosult személyé(ei)nek eredeti aláírási címpéldánya(i), vagy annak egyszerű másolata

 

Az ajánlatok benyújtásának határideje: 2024. július 2. 16 óra.

 

Ajánlattevő az ajánlati felhívással kapcsolatban 2024. június 27. 16 óráig a polgármester@ferencvaros.hu e-mail címen kérhet információt.

Ajánlatkérő tájékoztatja Ajánlattevőt, hogy amennyiben az ajánlatából hiányzik az ajánlati ár, illetve az az ajánlat egyéb részeiből sem határozható meg egyértelműen, akkor ajánlata érvénytelennek minősül.

Ajánlattevő az ajánlatát az ajánlat benyújtását követően kizárólag Ajánlatkérő kifejezett felhívására egészítheti ki, módosíthatja.

Ajánlatkérő hiánypótlási lehetőséget nem biztosít.

Az eljárás tárgyalás nélküli.

Az ajánlatot az Ajánlatkérő csak akkor tekinti az ajánlattételi határidőn belül benyújtottnak, ha arra az ajánlattételi határidő lejártáig sor kerül.

 

3. A beérkezett ajánlatok értékelése

Ajánlatkérő a benyújtási határidőn túl beérkezett ajánlatokat érvénytelenné nyilvánítja. Amennyiben Ajánlatkérő az értékeléskor az ajánlat kiegészítését, pontosítását tartja szükségesnek, az ajánlatban megadott e-mail címre küldi észrevételét, kérését. Amennyiben Ajánlattevő a kiegészítésre, pontosításra vonatkozó kérésnek a megadott határidőig nem tesz eleget, az ajánlata érvénytelenségét vonja maga után.

Az ajánlatok bírálati szempontjai:

Az összességében legkedvezőbb ajánlat az ajánlati ár valamint az Ajánlattevő által, a jelen Ajánlatkérésben meghatározott feladat elvégzésére vállalt véghatáridő figyelembevételével. A vállalt véghatáridő nem lehet hosszabb mint a beszerzési eljárás eredményeképp kötendő szerződés megkötését követő 60 nap.

 Az eredményhirdetés várhatóan a benyújtást követő 3 munkanapon belül az Ajánlattevők értesítésével történik.

Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy az értékelési eljárás nem nyilvános.

Ajánlatkérő az elbírálás határidejét egy alkalommal, indokolás nélkül 3 munkanappal meghosszabbíthatja, melynek tényéről az Ajánlattevőket elektronikus úton tájékoztatni köteles.

Ajánlatkérő kiköti, hogy a döntését nem indokolja, továbbá fenntartja a jogot, hogy az eljárást indokolás nélkül bármikor eredménytelennek nyilvánítsa, az ajánlattételi határidő lejárta előtt az ajánlattételi felhívást visszavonja.

Ajánlatkérőt szerződéskötési kötelezettség nem terheli, Ajánlatkérő kiköti azon jogát, hogy a nyertes Ajánlattévővel a szerződéskötést megtagadhatja.

 

4. Szerződéskötés és egyéb információk

A nyertes Ajánlattevővel a szerződéskötés várható időpontja az eredmény kihirdetésétől számítva 5 nap.

Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevő figyelmét, hogy a szerződéskötés megjelölt időpontja tájékoztató jellegű, a pontos dátumról és a helyszínről az Ajánlatkérő – az ajánlatok elbírálását követően – elektronikus levélben értesíti a nyertes Ajánlattevőt.

Ajánlatkérő az eljárás nyertesével, vagy annak visszalépése esetén a következő legalacsonyabb árat benyújtó Ajánlattevővel köt szerződést.

A nyertes Ajánlattevővel Ajánlatkérő megbízási szerződést köt, melynek tervezete jelen felhívás melléklete.

Ajánlatkérő előleget nem fizet. A megbízási díj kifizetése az igazolt teljesítést követően, számla alapján történik. Ajánlattevő a számlát az Ajánlatkérő általi teljesítésigazolást követően nyújthatja be. Ajánlatkérő az ellenszolgáltatást átutalással teljesíti, a számla kiállítását követő 30 napon belül.

 

Budapest, 2024. június 12.

Baranyi Krisztina

polgármester

 

Teljes pályázati dokumentáció

 

Mellékletek:

  1. számú melléklet: Ajánlattételi nyilatkozat
  2. számú melléklet: Nyilatkozatát az átláthatóságról
  3. számú melléklet: Referenciaigazolás
  4. számú melléklet: Megbízási szerződés tervezet
Top