Augusztus 6-17. napjáig igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

Augusztus 6-17. napjáig igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban
Tájékoztató

2018. július 2. | Tájékoztató, Budapest Főváros IX. kerület Ferencváros Önkormányzatának Képviselő-testülete, igazgatási szünet, ügyintézés, Polgármesteri Hivatal, ügyfélfogadás

   

Tájékoztatom Tisztelt Ügyfeleinket, hogyBudapest Főváros IX. kerület Ferencváros Önkormányzatának Képviselő-testülete2018. augusztus 6. napjától 2018. augusztus 17. napjáig igazgatási szünetet rendelt el.

Az igazgatási szünet alatt – a halaszthatatlan ügyek intézésére a zavartalan ügymenet biztosítása érdekében szervezett alábbi ügyeleti feladatellátáson túl – a Polgármesteri Hivatalban ügyfélfogadás nincs.

Az ügyeleti ügyfélfogadási rend 2018. augusztus 6-tól 2018. augusztus 17-ig

Közszolgáltatási Iroda

1. Anyakönyvi Csoport (Bakáts tér 1.)
Kedd: 8.00 – 14.00
Szerda: 8.00 – 14.00

2. Ügyfélszolgálati és Igazgatási Csoport (Bakáts tér 14.)
Kedd: 8.00 – 14.00
Szerda: 8.00 – 14.00

3. Postai Kirendeltségek (Bakáts tér 14., Gyáli út 17-19.)
Kedd: 8.00 – 13.30
Szerda: 8.00 – 13.30

Humánszolgáltatási Iroda (Lenhossék u. 24-28.)
Rendszeres Ellátási Csoport és Eseti Támogatási Csoport
Kedd: 8.00 – 14.00
Szerda: 8.00 – 14.00

Adóiroda (Bakáts u. 8.)
Kedd: 8.00 – 14.00
Szerda: 8.00 – 14.00

Tekintettel arra, hogy az ügyfélfogadás ezen szervezeti egységeknél ügyeleti létszámmal történik, az esetleges várakozásért Tisztelt Ügyfeleink szíves türelmét és megértését kérem.

Köszönettel

dr. Dombóvári Csaba
jegyző
























Impresszum  Adatvédelem