Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban augusztus 07. napjától augusztus 18. napjáig

Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban augusztus 07. napjától augusztus 18. napjáig
Tájékoztató

2017. július 11. | Tájékoztató, Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzatának Képviselő-testülete, igazgatási szünet, ügyintézés, ügyeleti feladatellátás, Polgármesteri Hivatal, zárva

   

Tájékoztatom a Tisztelt Ügyfeleket, hogy Budapest Főváros IX. Kerület Ferencváros Önkormányzatának Képviselő-testülete 2017. augusztus 07. napjától augusztus 18. napjáig tartó igazgatási szünetet rendelt el. Az igazgatási szünet alatt – a halaszthatatlan ügyek intézésére szervezett alábbi ügyeleti feladatellátáson túl – a Polgármesteri Hivatal zárva tart.

Az ügyeleti ügyfélfogadási rend 2017. augusztus 07-től augusztus 18-ig:

Közszolgáltatási Iroda
1. Anyakönyvi Csoport (Bakáts tér 1.)
Hétfő: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 14.00
Péntek: 8.00 – 12.00
2. Ügyfélszolgálati és Igazgatási Csoport (Bakáts tér 14.)
Ügyfélszolgálati Kirendeltség (Toronyház u. 3/b., Ecseri u. 19.):
Hétfő: 8.00 – 16.00
Kedd: 8.00 – 14.00
Szerda: 8.00 – 14.00
Csütörtök: 8.00 – 14.00
Péntek: 8.00 – 12.00
3. Postai Kirendeltségek (Bakáts tér 14., Gyáli út 17-19.)
Hétfő: 8.00 – 15.30
Kedd: 8.00 – 13.30
Szerda: 8.00 – 13.30
Csütörtök: 8.00-13.30
Péntek: 8.00 – 12.00
Humánszolgáltatási Iroda (Lenhossék u. 24-28.) Rendszeres Ellátási Csoport és Eseti Támogatási Csoport
Hétfő: 13.00 – 18.00
Szerda: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 12.00
Adóiroda (Bakáts u. 8.)
Hétfő: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 14.00
Péntek: 8.00 – 12.00

Tekintettel arra, hogy az ügyfélfogadás ezen szervezeti egységeknél csökkentett létszámmal történik, az esetleges várakozásért Tisztelt Ügyfeleink szíves türelmét és megértését kérem.

Köszönettel:

dr. Ruzsits Ákos Jenő
aljegyző
























Impresszum  Adatvédelem